خبرهای داغ:

قوه قضائیه مستمع سخنان و مشکلات مردم است

رئیس کل دادگستری کرمانشاه گفت : در یک مسجد با مردم بی واسطه برای رفع مشکلات آن ها دیدار می کنیم تا بی واسطه مستمع سخنان و مشکلات مردم باشیم .
کد خبر: ۹۱۷۶۲۱۹
|
۳۰ شهريور ۱۳۹۸ - ۲۲:۳۹
 

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمانشاه : پرویز توسلی‌زاده صبح امروز در دیدار با آیت‌الله علما نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه، اظهار داشت: همانگونه که مقام معظم رهبری تکیه بر مردم را راه حل مشکلات می‌دانند بر آنیم این رویه را سرلوحه کار خود قرار دهیم و در راستای جلب رضایت و کاهش مشکلات مردم گام برداریم.

رئیس کل دادگستری کرمانشاه با اشاره به دیدار با ریاست قوه قضائیه، تصریح کرد : ایشان تاکید کردند باید نگاه مدیریتی به سمت و سویی باشد که مقام معظم رهبری بر آن تاکید دارند.

وی خاطرنشان کرد: بنا داریم در گام اول با اطلاع رسانی قبلی در بازدید از شهرستان نه تنها پیگیر امور قضائی باشیم بلکه در یک مسجد نیز با مردم بی‌واسطه برای رفع مشکلات آن‌ها دیدار کنیم و بی‌واسطه مستمع سخنان و مشکلات مردم باشیم.

توسلی‌زاده در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به رئوس برنامه‌های خود، کاهش جمعیت کیفری، جلب اعتماد عمومی، کاهش ورودی پرونده‌ها و کاهش موجودی آن‌ها را از مهمترین آن‌ها برشمرد و یادآور شد: ارتباط راحت‌تر با مردم و همکاران و پیگیری کارها و مشکلات آن‌ها تا حصول نتیجه از دیگر برنامه‌هایی که به جد آن‌ها را پیگیری خواهیم کرد.

*دستگاه قضا باید مستقل و توصیه‌ناپذیر باشد

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه نیز ضمن ابراز رضایت از انتصاب توسلی‌زاده به عنوان رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه، خواهان ارائه خدمت صادقانه و بی‌واسطه به مردم شد و تاکید کرد پیگیری مشکلات مردم و رفع آن را در دستور کار خود قرار دهید.

آیت‌الله علما گفت: دستگاه قضا باید مستقل و توصیه‌ناپذیر باشد و به دور از هرگونه سیاه‌نمایی در راستای تحقق عدالت تلاش کند.

ارسال نظرات