امام جمعه عسلویه:

وقت مردم در انتخاب شهردار بیدخون تلف نشود

حجت الاسلام هاشمی نژاد در خطبه های نماز جمعه گفت: مسئولین و شورای این شهر در انتخاب شهردار دقت شود که وقت مردم تلف نشود، مثل بعضی شهرها نباشد که وقت مردم تلف شود.
کد خبر: ۹۱۷۵۷۶۲
|
۳۰ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۸:۴۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج شهرستان عسلویه، حجت الاسلام سید علی هاشمی نژاد در خطبه‌های امروز نماز جمعه عسلویه اظهار داشت: امام حسین سخی و کریم بود و به ایتام و فقرا کمک می‌کرد. سایر ائمه نیز چنین بودند و به فقرا و ایتام کمک می‌کردند و در شب و ناشناس این کمک‌ها را می‌بردند. این‌ها درس زندگی امام حسین است و باید این کار‌ها را در زندگی مان بیاوریم.

وی وظایف منتظران امام زمان را فعال بودن و احساس تکلیف کردن دانست و اضافه کرد: منتظر امام زمان باید در برابر جامعه مردم و خانواده احساس مسئولیت کرد برای اصلاح جامعه بکوشد فضایل و اخلاقیات را ترویج کند و با رذایل مبارزه کند و این براساس تقوا و ایمان باشد.

امام جمعه عسلویه با نقل فرازی از بیانات رهبر انقلاب در درس خارج بیان کرد: برخی در داخل، گوش شان به حرف ترامپ است که می‌گوید بیایید مذاکره کنید. آقا فرمودند: مذاکره بین ایران و آمریکا در هیچ سطحی برگزار نمی‌شود. کی می‌خواهید بفهمید؟ مگر دشمن مردم هستید؟ هیچگونه مذاکره‌ای اتفاق نخواهد افتاد.

وی افزود: رهبر انقلاب فرمودند: هوشیاری عمیق مردم در برابر توطئه‌های دشمن باعث شده چهل سال دشمن به هدفش نرسد. تنها راه تکیه به مردم و جوانان است و باید به ظرفیت داخلی چشم بدوزیم و به دست‌های پلید دشمن که دراز می‌شود و لبخند‌های آنان توجه نکنید.

هاشمی‌نژاد تاکید کرد: هدف آن‌ها از مذاکره تحمیل خواسته‌های خودشان است. دلشان برای ما نسوخته است و دلسوز ملت نیستند. آمریکا در کدام کشور پا گذاشته که برای ملت آنجا دلسوزی کرده است؟ سیاست فشار حداکثری پشیزی ارزش ندارد، بعضی از داخلی‌ها بدانند، صدا بحث مذاکره با آمریکا را کنار بگذارند این حرف‌ها کهنه شده است.

وی به افتتاح شهرداری بیدخون اشاره کرد و افزود: دو شهرداری بیدخون در عسلویه و بهارستان در جم افتتاح شد، خوشحالیم که یک شهر به شهر‌های شهرستان اضافه شد از وزیر کشور استاندار نماینده مجلس و فرماندار تشکر می‌کنم.

وی ادامه داد: مسئولین و شورای این شهر در انتخاب شهردار دقت شود که وقت مردم تلف نشود، مثل بعضی شهر‌ها نباشد که وقت مردم تلف شود، کسی انتخاب شود که تعهد و تخصص داشته باشد و دست پاک باشد. دغدغه خدمت به مردم داشته باشد، دلسوز واقعی مردم باشد.

وی اضافه کرد: در انتخاب شهردار کسی انتخاب شود که به محیط اشراف داشته باشد، کاربلد و آشنا باشد و از سرمایه‌های انسانی شهرستان باشد. به خارج از شهرستان فکر نکنند و از ظرفیت داخل شهرستان استفاده کنند.

پایان خبر/
ارسال نظرات