خبرهای داغ:
فرمانده سپاه اندیمشک خبرداد:

آغاز طرح هجرت ۳ در اندیمشک

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان اندیمشک گفت: طرح هجرت ۳ با مشارکت آموزش و پرورش شهرستان اندیمشک و الوار گرمسیری در شانزده مدرسه این شهرستان آغاز شده است.
کد خبر: ۹۱۷۵۴۷۶
|
۲۸ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۳

سرهنگ پاسدار کریمپور افزود: این طرح با هدف تعمیر و بهسازی این مدارس و غنی سازی اوقات فراغت دانش‌آموزان و آشنایی آنها با کار تشکیلاتی انجام می‌شود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اندیمشک با اشاره به مهم‌بودن این موضوع، تصریح کرد: بهسازی و مرمت مدارس یکی از اموراتی است که سپاه و بسیج در کنار آموزش و پرورش سال‌جاری در قالب طرح هجرت ۳ اقدام به انجام آن می‌کند.

وی افزود: طرح‌های تابستانی هجرت در سنوات گذشته سبب بروز استعدادها و شکوفایی ظرفیت های گروه های جهادی شده و دانش‌آموزان از این فرصت پیش آمده نهایت بهره را برده‌اند.

سرهنگ پاسدار احسان کریمپور، گفت: مقام معظم رهبری مدیریت جهادی را در کشور نهادینه کرده است و تجربه نشان داده در هر عرصه‌ای که با کار و روحیه و اراده جهادی وارد شده‌ایم موفق بوده و جوانان بعنوان یک ظرفیت بسیار قوی نقش مهمی را در عرصه جهادی بعهده داشته و دارند.

شناسایی توانمندی‌ها و ظرفیت دانش آموزان، تخصص و تجربه و آشناکردن آنان با فرهنگ کار و تلاش فعالیت‌های گروهی را از اهداف این طرح است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار