نامگذاری ۵۰۰ کلاس درس مدارس دیر به نام شهدا

مدیر آموزش و پرورش شهرستان دیر گفت: ۵۰۰ کلاس درس، کتابخانه و نمازخانه مدارس شهرستان دیر به نام شهدا مزین می‌شوند.
کد خبر: ۹۱۷۵۳۹۶
|
۲۸ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۸:۳۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، در هفته‌های اخیر شاهد خبر‌هایی از جنس حذف نام شهدا از معابر، کوچه‌ها و خیابان‌های تهران و برخی شهر‌های کشور توسط افرادی به صورت عامدانه یا از سر ناآگاهی بودیم که موجب واکنش به موقع مردم شد.

امروز، اما خبر خوبی در سطح شهرستان دیر پیچید، آموزش و پرورش شهرستان دیر در اقدامی جالب از نام‌گذاری همه کلاس‌های درس، کتابخانه‌ها و نمازخانه‌های مدارس این شهرستان به نام شهدا خبر داد. برای پیگیری این خبر به سراغ رئیس آموزش و پرورش شهرستان دیر رفتیم.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان دیر اظهار داشت: با توجه به اینکه در آستانه ماه مهر و هفته دفاع مقدس قرار گرفته‌ایم، همه کلاس‌های درس، کتابخانه‌ها و نمازخانه‌های مدارس شهرستان دیر به پاس رشادت‌ها و جان‌نثاری‌های جوانان انقلاب اسلامی و ارج‌گذاری به مقام شامخ شهیدان به نام شهدا نام‌گذاری خواهد شد.

احمد عبدالله‌زاده، یادگار ماندن یاد و خاطره شهدا در ذهن دانش‌آموزان را از دیگر اهداف این نام‌گذاری دانست و اضافه کرد: امید است که به برکت خون شهدا، نظام تعلیم و تربیت شهرستان موفق و سربلند باشد و همواره بتوانیم یاد و نام این بزرگ‌مردان این دیار را گرامی بداریم.

وی بیان کرد: شهدا وارثان واقعی نظام و انقلاب هستند که از تمام هستی و ثروت خود گذشتند تا درخت تنومند انقلاب شکوهمند اسلامی را استوار و مستحکم کنند.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان دیر گفت: امنیت و صلابت امروز کشور و عزت‌مندی ایران در سطح جهان، مرهون خون پاک شهداست که باید با الگو قرار دادن رشادت‌ها و اخلاص شهدای عزیز و دلاوری آن‌ها را ارج نهیم.

عبدالله‌زاده تصریح کرد: قطعا در روند سال تحصیلی شاهد برپایی یادواره شهدای دانش‌آموز در مدارس شهرستان خواهیم بود.

شایان ذکر است مردم ولایت‌مدار شهرستان دیر در جریان انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس، ۱۱۷ شهید تقدیم نظام اسلامی کرده‌اند.

پایان خبر/
ارسال نظرات