فرمانده سپاه امام صادق(ع):

مراسم رژه ۳۱ شهریور با حضورنیروهای مسلح در استان بوشهر برگزار می شود

سردار علی رزمجو، فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر گفت: مراسم رژه ۳۱ شهریور با حضورنیروهای مسلح در استان بوشهر برگزار می شود.
کد خبر: ۹۱۷۴۷۸۱
|
۲۶ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۹

مراسم رژه ۳۱ شهریور با حضورنیروهای مسلح در استان بوشهر برگزار می شود

سردار علی رزمجو در مصاحبه با خبرنگار خبرگزاری بسیج گفت: در سی و نهمین سالگرد تجاوز ددمنشانه رژیم بعث عراق به خاک میهن اسلامی، رژه با شکوه و دشمن شکن نیروی‌های نظامی و انتظامی در کنار یگان‌های نمونه از تیپ مردم پایه امام صادق علیه السلام و اقشار مختلف بسیجیان سلحشور و دریا دل استان بوشهر در روز یک شنبه۹۸/۶/۳۱برگزار می‌شود.


فرمانده سپاه امام صادق (ع) افزود: رژه نیرو‌های مسلح در کنار اقشار مختلف مردم و بسیجیان، نماد اقتدار آهنین نظام مقدس جمهوری اسلامی در سایه اتحاد و وحدت حول ولایت مطلقه فقیه است. این رژه، در حقیقت یک رزمایش با شکوه فرهنگی و نظامی است که بیانگر رمز پیروزی و ظفرمندی ما که همان روحیه انقلابی و مقاومت است، می‌باشد.

وی تصریح کرد: ما در این رژه، در سایه تربیت انقلابی و تعالیم ناب اسلامی، به همه دنیا خاطرنشان می‌کنیم که صرف برخورداری از تجهیزات و جنگ افزار‌ها و آرایش منظم نظامی، برای دستیابی به پیروزی واقعی کافی نیست بلکه آنچه که به این تجهیزات و به نظم نظامی، پیروزی می‌بخشد، ایمان و توکل به خدا و اتحاد آهنین حول محور ولایت است.

رزمجو خاطرنشان کرد: امروز تمام منطقه غرب آسیا در سایه الگو برداری از انقلاب شکوهمند اسلامی، به صحنه رژه الهام بخش و باشکوه پیروزی‌های پی در پی جبهه پیروزمند مقاومت اسلامی تبدیل شده است.

پایان خبر/
ارسال نظرات