خبرهای داغ:
معاون عمرانی استاندار قزوین اظهار تاسف کرد:

عملکرد نامناسب بانکها در حوزه اعطای وام به خسارت دیدگان سیل استان

فرخ زاد گفت: تشکیل پرونده اعطای تسهیلات به خسارت دیدگان سیل با تلاشهای مسئولین مربوطه به سرعت انجام شد ، اما متاسفانه در حوزه بانکی در خصوص اعطای تسهیلات عملکرد مناسبی وجود نداشته و این نگران کننده است.
کد خبر: ۹۱۷۴۲۴۸
|
۲۴ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۰

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، علی فرخزاد معاون عمرانی استاندار قزوین در یازدهمیین جلسه کارگروه استانی سیل اظهار کرد: تشکیل پرونده اعطای تسهیلات به خسارت دیدگان سیل با تلاشهای مسئولین مربوطه به سرعت انجام شد ، اما متاسفانه در حوزه بانکی در خصوص اعطای تسهیلات عملکرد مناسبی وجود نداشته و این نگران کننده است.

فرخ زاد تبیین کرد: با گذشت بیش از چهار ماه از تصویب و تخصیص اعتبارات مزبوط به جبران خسارت سیل توسط دولت متاسفانه همکاری های لازم در خصوص اعطای تسهیلات صورت نگرفته است.

وی اضافه کرد: آمار پرداخت تسهیلات تا هفته آینده در سطح استان باید به ۵۰ درصد و تا یک ماه آینده نیز به طور کامل به خسارت دیدگان پرداخت شود.

این مسئول عمرانی یادآور شد: نحوه پرداخت خسارت به سیل زده ها باید به تفکیک شهرستان اعلام شود تا مشکلات موجود در هر بخش شناسایی و نسبت به مدیریت و رفع مشکلات آن توسط دستگاه ذیربط اقدام شود .

معاون عمرانی استاندار قزوین گفت: به تسهیلات بند خ اشاره و اظهار داشت: پرداخت این نوع تسهیلات در خصوص استمهال بانک کشاورزی همچنان باید در سقف ۸۰۰ میلیون ریال باشد و اگر بانک کشاورزی نتواند در این زمینه اقدام کند اعتبارات به سایر بانک‌ها واگذار شود.

گفتنی است، سیل امسال در مجموع بیش از ۲ هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان به استان قزوین خسارت وارد کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها