خبرهای داغ:
مدیر صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت استان همدان خبر داد

پرداخت 3131 تسهیلات به مددجویان همدانی

مدیر صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت استان همدان گفت: از ابتدای سال جاری 18 میلیارد و 371 میلیون تومان تسهیلات در زمینه‌های اشتغال و خودکفایی، حمایتی و مسکن به 3 هزار و 131 نفر پرداخت ‌شده است.
کد خبر: ۹۱۷۴۰۲۴
|
۲۳ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۲

پرداخت 3131 تسهیلات به مددجویان همدانیمسعود کرمی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان اظهار داشت: وام گرفتن از جمله کارهایی است که نزد همه مردم پسندیده است و هر کس ممکن است از هر طبقه، قشر و سطح اقتصادی، در طول زندگی اقدام به دریافت وام کند، اما این عمل زمانی که در قالب قرض‌الحسنه باشد بسیار پسندیده و نیکوتر است.

وی گفت: از ابتدای سال جاری 18 میلیارد و 371 میلیون تومان تسهیلات در زمینه‌های اشتغال و خودکفایی، حمایتی و مسکن به 3131 نفر پرداخت ‌شده است.

مدیر صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت استان همدان در ادامه با اشاره به اینکه 2 هزار و 209 مورد از تسهیلات پرداخت‌شده در زمینه حمایتی بوده است، گفت: از ابتدای سال جاری مددجویان 9 میلیارد و 140 میلیون تومان دریافت کرده‌اند.

وی همچنین با بیان اینکه 439 وام با مبلغ 5 میلیارد و 807 میلیون تومان نیز درزمینه تسهیلات اشتغال و خودکفایی ارائه ‌شده است، ادامه داد: 105 میلیون تومان در قالب 24 مورد تسهیلات از محل وجوه اداره شده صندوق پرداخت ‌شده است.

کرمی گفت: 272 وام به مبلغ یک میلیارد و 806 میلیون تومان تسهیلات حوزه مسکن و یک میلیارد و 213 میلیون تومان در قالب 154 مورد تسهیلات ودیعه مسکن در 6 ماهه سال جاری به مددجویان ارائه‌شده است.

وی عنوان کرد: 29 مورد ودیعه مسکن سیل‌زدگان حمایتی و چهار مورد تسهیلات خیران امداد به مبلغ 300 میلیون تومان که پرداخت‌شده است، از دیگر اقدامات بوده است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات