خبرهای داغ:
مدیرکل کمیته امداد استان همدان گفت: طرح «احسان حسینی» به‌منظور جمع‌آوری نذورات مردمی و توزیع بین نیازمندان از ابتدای محرم تا پایان ماه صفر در همدان اجرا می‌شود.
کد خبر: ۹۱۷۳۳۸۰
|
۲۰ شهريور ۱۳۹۸ - ۲۲:۲۱

طرح «احسان حسینی» در همدان اجرا می‌شودپیمان ترکمانه در گفتگو  با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان با اشاره به اینکه کمیته امداد استان همدان هم‌زمان با ماه‌های محرم و صفر آمادگی دارد تا در قالب اجرای طرح «احسان حسینی» نذورات مردمی را جمع‌آوری و بین نیازمندان توزیع کند، اظهار داشت: عزاداران حسینی، هیئت‌های مذهبی و عموم مردم نیکوکار می‌توانند در قالب اجرای این طرح در توزیع نذورات خود سهمی را برای نیازمندان و مددجویان کمیته امداد در نظر بگیرند و به آن‌ها اهدا کنند.

وی با اشاره به فضای معنوی ایام سوگواری سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) و یاران باوفایش گفت: طرح «احسان حسینی» با هدف توسعه و نشر فرهنگ خیر و احسان در بین اقشار مختلف جامعه و انتقال نذورات و خیرات و اطعام نیازمندان در ماه محرم و صفر اجرا می‌شود.

مدیرکل کمیته امداد استان همدان با بیان اینکه با بهره‌مندی از ظرفیت معنوی ائمه جماعات، هیئت ‌امنا و عزاداران هر محله و مسجد در ایام محرم تلاش داریم خدمات مطلوبی به اقشار نیازمند ارائه شود، اظهار کرد: خیران می‌توانند کمک‌های خود را به مساجد، دفاتر کمیته امداد و مراکز نیکوکاری تحویل دهند تا بر اساس نیت آنان بین نیازمندان همان محل توزیع شود.

وی ترویج فرهنگ انفاق، ساماندهی نذورات مردمی برای توزیع بین خانواده‌های نیازمند را از مهم‌ترین اهداف طرح «احسان حسینی» برشمرد و بیان کرد: ماه محرم فضای معنوی بسیار مناسبی برای یاری‌رسانی به محرومان جامعه دارد.

ترکمانه یادآور شد: دفاتر کمیته امداد در سطح استان تا پایان ماه صفر آماده دریافت و توزیع انفاق و احسان عاشقان سیدالشهدا (ع) است و نیکوکاران علاوه بر پرداخت حضوری می‌توانند با استفاده از یکی از روش‌های شماره کارت 6037991899696672 و شماره‌حساب 00109500950005 نزد بانک ملی و یا شماره‌گیری کد #081 * ۸۸۷۷ * از طریق تلفن‌های همراه، نسبت به واریز وجوه خود در قالب طرح «احسان حسینی» اقدام کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات