خبرهای داغ:
معاون سازمان جهادکشاورزی استان قزوین

تصویب 252 میلیارد ریال اعتبار پروژه های عمرانی سازمان جهاد کشاورزی قزوین

تبسمی عنوان کرد: تعداد211 پروژه عمرانی با اعتباری به مبلغ 252 میلیارد ریال در سال 1398 برای این سازمان مصوب شده است.
کد خبر: ۹۱۷۴۰۱۷
|
۲۳ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۵

حمید رضا تبسمی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین بیان کرد: تعداد211 پروژه عمرانی با اعتباری به مبلغ 252 میلیارد ریال در سال 1398 برای این سازمان مصوب شده است.

وی گفت: از مجموع مبلغ فوق، 42 میلیارد ریال از محل اعتبارات استانی،71 میلیارد و 500 میلیون ریال از محل اعتبارات توازن منطقه ای، 17 میلیارد و 500 میلیون ریال از محل اعتبارات دوسوم سه درصد نفت وگاز، 121 میلیارد ریال از محل اعتبارات ویژه استانی مصوب شده است.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه بیشترین اعتبارات برای بخش آب وخاک مصوب شده افزود: در سال جاری 147پروژه برای اجرای انتقال آب کشاورزی ، لوله گذاری ، احداث سربند، استخر ذخیره آب کشاورزی ومرمت وبازسازی قنوات وسایر پروژه ها در روستاهها مصوب شده وما بقی پروژه ها در قالب طرحهای افزایش تولیدات زراعی، باغی، دامی، شیلات، مبارزه با آفات نباتی، ترویج و توانمند سازی جوامع محلی و بهره برداران مصوب شده است.

وی عنوان کرد: بیشترین اعتبارات مصوب شده مربوط به توسعه پایدار آب وخاک دشت قزوین در سطح استان با اعتباری به مبلغ 121میلیارد ریال و در بین شهرستانها، شهرستان قزوین با اعتبار به مبلغ 73میلیارد ریال می باشد.

 

1010/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها