خبرهای داغ:
رئیس سازمان صمت قزوین

پرداخت 312 فقره تسهیلات بهین یاب در استان قزوین

نبیل گفت: تاکنون 312 فقره تسهیلات به مبلغ 390 میلیارد تومان در استان قزوین پرداخت شده است.
کد خبر: ۹۱۷۴۰۰۶
|
۲۳ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین، جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان به ریاست هدایت الله جمالی پور استاندار قزوین و با حضورحبیبی سرپرست معاونت اقتصادی استاندار، سعید نبیل رئیس سازمان صمت قزوین و دبیر کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان،آقا علیخانی رییس سازمان بازرسی استان،یاری رئیس سازمان برنامه و بودجه استان،بخشنده رئیس اتاق بازرگانی،صنایع و معادن و کشاورزی، خان پور مدیر عامل شرکت شهرکهای صنعتی قزوین ، مدیران بانکها و دستگاههای اجرایی استان برگزار شد.

سعید نبیل درابتدای این جلسه با اشاره به نامگذاری سال جاری توسط مقام معظم رهبری به نام رونق تولید، گزارشی از روند پرداخت تسهیلات بهین یاب''رونق تولید'' و مصوبات کارگروه ارائه کرد.

رئیس سازمان صمت همچنین در ادامه از ثبت نام 886 تسهیلات در سامانه بهین یاب ''رونق تولید'' در سال 97 با 612 مصوبه خبر داد که تاکنون 312 فقره تسهیلات به مبلغ 390 میلیارد تومان در استان قزوین پرداخت شده است.

دبیر ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان قزوین همچنین از ثبت نام 292 فقره درخواست تسهیلات در سامانه بازسازی و نوسازی خبر داد و گفت: در استان قزوین تاکنون تعداد 33 فقره تسهیلات به مبلغ 84 میلیارد تومان پرداخت گردیده است.
مهندس نبیل رئیس سازمان صمت استان قزوین هم در این جلسه در تشریح برش استانی بند الف تبصره 18 بخش صنعت ابلاغی وزارت صمت گفت: سهم استان قزوین از این اعتبار هزار و 138 میلیارد تومان در حوزه سرمایه در گردش و بازسازی و نوسازی میباشد که با تحقق آن برای پنج هزار 452 نفر اشتغال ایجاد خواهد کرد.

وی در ادامه گفت: در همین راستا تاکنون 151 فقره درخواست تسهیلات استان ثبت گردیده است که اولین تسهیلات در استان قزوین از محل تبصره 18 به مبلغ 40 میلیارد تومان پرداخت شده است.

نبیل در ادامه افزود: طی هفته گذشته 34 فقره توسط کمیته بررسی مورد بازدید قرار گرفت که 25 مورد موافقت این کمیته قرار گرفت.

شایان ذکر است مهندس نبیل دراین جلسه به تشریح دستورالعمل اجرایی تامین مالی بنگاه های اقتصادی در سال 1398 وزارت صمت پرداخت و گفت: طی سال 94 تاکنون 99 جلسه اصلی و 465 جلسه فرعی برگزار شده که 2216 فقره مصوبه در کارگروه رفع موانع تولید داشته است.

 

1010/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها