خبرهای داغ:

اعلام نتایج آزمون کتبی استخدامی آتش نشانی شهرداریهای استان

مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری قزوین گفت: : نتایج آزمون کتبی استخدامی آتش نشانی شهرداریهای استان در پایگاه اطلاع رسانی جهاد دانشگاهی به نشانی www.hrtc.ir قرار گرفته است
کد خبر: ۹۱۷۳۹۱۰
|
۲۳ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۸

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری خبر داد : نتایج آزمون کتبی استخدامی آتش نشانی شهرداریهای استان در پایگاه اطلاع رسانی جهاد دانشگاهی به نشانی www.hrtc.ir قرار گرفته است و داوطلبین متوانند جهت مشاهده کارنامه خود به پایگاه مذکور مراجعه نمایند.

صالحی در ادامه افزود: طبق دستورالعمل آزمون مذکور ،ابلاغی سازمان شهرداریها و دهیاریها کشور تعداد سه برابر ظرفیت افراد مورد نیاز به مرحله عملی این آزمون راه پیدا خواهند کرد که داوطلبین بدون لحاظ نمره کتبی در این مرحله باهم به رقابت می پردازند.

وی ادامه داد : داوطلبین پذیرش شده در مرحله کتبی ملزم هستند طبق جدول زمان بندی شده اعلامی مدارک مورد نیاز را جهت تشکیل پرونده به همکاران دفتر امور شهری استانداری تحویل نمایند و پس از بررسی مدارک این عزیزان کارت ورود به آزمون عملی داوطلبین صادر خواهد شد.

وی اظهار امید واری کرد فرآیند برگزاری آزمون عملی نیز با اعلام کمیته برگزاری آزمون به زودی انجام خواهد شد و پذیرفته شدگان نهایی جهت انجام ادامه فرآیند بکار گیری به مراجع ذیصلاح معرفی می شوند.

1001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها