خبرهای داغ:
در پی درگذشت ابوالفضل ابراهیمی آتانی از هسته های فعال جهادی قرارگاه در روستای آتان:

جانشین قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین پیام تسلیتی صادر کرد

در پی درگذشت ابوالفضل ابراهیمی آتانی از هسته های فعال جهادی قرارگاه در روستای آتان الموت شرقی سرهنگ برین جانشین قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین پیام تسلیتی صادر کرد
کد خبر: ۹۱۷۳۵۰۷
|
۲۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۳

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، در پی درگذشت ابوالفضل ابراهیمی آتانی از هسته های فعال جهادی قرارگاه در روستای آتان الموت شرقی جانشین قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین پیام تسلیتی صادر کرد که به شرح ذیل می باشد:

بسم الله الرحمن الرحیم

خانواده محترم ابراهیمی آتانی

تاریخ سراسر افتخار انقلاب اسلامی و بسیج مزین به نام و تلاش و ایثار و جهادگرانی است که در اعتلای آرمانهای والای اسلام همواره با روحیه جهادی ، انگیزه الهی و حضور بی‌منت در میادین و عرصه‌های جهادی و انقلابی هرگز آسودگی و آسایش را بر نتابیدند. همان مردان بی ادعا و بصیری که برای شرکت در این آزمون بزرگ سر از پا نشناختند و خالصانه و عاشقانه برای خدمت‌رسانی و رفع محرومیت از مناطق محروم، راحت دنیای فانی را وانهادند تا رضایت حضرت حق را با لبخند بر لبان محرومین و مستضعفین به نظاره بنشینند.

سلام بر ابوالفضل ابراهیمی آتانی ، آن جوان مؤمن و انقلابی که در پیشرفت و آبادانی روستاهای کم برخوردار منطقه الموت و مسیر متعالی و در راه تحقق اهداف بلند نظام مقدس جمهوری اسلامی عاشقانه قدم نهاد و جان مطهر خویش را بر اثر سانحه ای از دست داد.

ابوالفضل ابراهیمی آتانی یکی از هسته های فعال جهادی مجموعه قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین و از دهیاران جوان منطقه الموت بود که با تلاش بی وقفه خود ، اهداف رهبر معظم انقلاب و نظام را در این مناطق پیاده میکرد. این جوان نه تنها در روستای آتان بلکه در تمامی روستاهای همجوار ، فردی خوش نام و فعال بود که تمام تلاش خود را در جهت رفع مشکلات مردم بکار میگرفت.

مجموعه قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین ضمن اظهار تأسف و تأثر فراوان از حادثه ناگوار پیش آمده برای این جهادگر عزیز ، به خانواده محترم ابراهیمی آتانی تسلیت عرض نموده و از خداوند بزرگ برای آن عزیز سفر کرده علو درجات و برای بستگان پاداش صابرین مسئلت داریم.

والسلام علیکم و رحمه الله و برکاته
سرهنگ پاسدار حمزه برین

جانشین قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین

1004/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها