خبرهای داغ:
سردار حاجیان:

کامیون حامل محموله قاچاق با همکاری پلیس قزوین در همدان زمینگیر شد

فرمانده انتظامی استان از کشف 90 هزارنخ انواع سیگار خارجی و دستگیری یک نفر در عملیات مشترک پلیس قزوین و همدان خبر داد.
کد خبر: ۹۱۷۲۷۱۶
|
۱۷ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۶

به گزارش خبرگاری بسیج در قزوین، سردار "مهدی حاجیان" فرمانده انتظامی استان اظهار کرد: در پی اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا، با انجام اقدامات اطلاعاتی و تلاش بی وقفه عوامل پلیس آگاهی استان، فعالیت فردی یا افرادی برای انتقال حجم بالایی سیگار به صورت قاچاق با استفاده از یک دستگاه کامیون از استان های شمال غربی کشور به استان های مرکزی محرز شد.

فرمانده انتظامی استان ادامه داد: پس از انجام هماهنگی های لازم اطلاعات تکمیلی توسط پلیس آگاهی قزوین در اختیار پلیس آگاهی استان "همدان" برای شناسایی و توقیف کامیون حامل بار قاچاق قرار گرفت.

رئیس پلیس استان افزود: با بکارگیری امکانات فنی و انجام اقدامات مراقبتی در نهایت عوامل پلیس آگاهی استان همدان موفق به شناسائی خودروی مورد نظر در محور های مواصلاتی شهرستان "کبودر آهنگ" همدان شده و خودرو را توقیف کردند.

این مقام ارشد انتظامی تصریح کرد: در بازرسی از کامیون توقیفی ماموران پلیس همدان تعداد90 هزار نخ انواع سیگار خارجی را که بطور ماهرانه ای در کامیون مورد نظر جاسازی شده بود کشف و یک نفر را نیز در این خصوص دستگیر کردند.

سردار حاجیان در پایان با اشاره به این که متهم برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی استان همدان معرفی شد خاطر نشان کرد: کارشناسان ارزش تقریبی محموله قاچاق کشف شده را 900 میلیون ریال عنوان کردند.

1010/د30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها