خبرهای داغ:
مسئول دفتر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان قزوین

دغدغه مادران باید تربیت نسل انقلابی باشد

حجت الاسلام فاطمی نسب گفت: دغدغه مادران باید تربیت نسل ولایی و انقلابی باشد
کد خبر: ۹۱۷۲۳۰۴
|
۱۶ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۲

به گزارش خبرگزاری بسیج قزوین، حجت الاسلام روح الله فاطمی نسب در اجتماع شیرخوارگان حسینی شهر تاکستان با تسلیت به مناسبت فرارسیدن ایام عاشورای حسینی اظهار داشت: مادران نوزادان و شیرخوارگان در سراسر دنیا در حرکتی یکسان و همزمان در جلسه شیرخواران حسینی شرکت می کنند تا بدین وسیله اعلام کنند که نوزدان خود را برای سربازی امام زمان (عج) آماده می کنند.

وی افزود: شیرخوارگان حسینی با تربیت مطلوبی که از سوی خانواده شکل می گیرد می تواند تبدیل به اصحاب آخرالزمانی سیدالشهدا (ع) شوند و می توانند نقش بسیزایی در ظهور امام زمان (عج) داشته باشند.

مسئول دفتر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان قزوین عنوان کرد: اگر قرار باشد فرزندانی تربیت کنیم که در رکاب امام زمان (عج) باشند باید از نوزادی برای تربیت آنها اقدامات لازم را انجام دهیم که این جلسه فرصت مناسبی برای عهد و پیمان با امام زمان (عج) است.


فاطمی نسب گفت: آموزه های دینی و آیات قرآن کریم بهترین منبع برای والدین در زمینه تربیت فرزندان است که امیدواریم والدین از این ظرفیت ها به نحو احسن استفاده کنند.


وی گفت: دغدغه مادران باید تربیت نسل ولایی و انقلابی باشد که برگزاری چنین جلساتی تاثیر بسزایی در ایجاد این روحیه در بین مادران است.


لازم به ذکر است اجتماع شیرخوارگان حسینی با حضور پرشور مادران و شیرخواراگان در شهرستان تاکستان برگزار شد.

 

1010/د30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها