رئيس پليس راهنمايی و رانندگي فرماندهی انتظامی استان مرکزی خبر داد :

محدوديت هاي ترافيكی مراسمات عزاداری دهه نخست ماه محرم در اراك

رئيس پليس راهنمايی و رانندگي فرماندهی انتظامی استان مرکزی از اجرای محدوديت ترافيكی در دهه نخست عزاداری سالار و سرور شهيدان در خيابان های منتهی به ميدان علی ابن ابيطالب (ع)(میدان قرآن) در شهر اراك خبر داد.
کد خبر: ۹۱۷۱۹۵۴
|
۱۵ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج استان مرکزی ، سرهنگ حسيني رئيس پليس راهنمايی و رانندگي فرماندهی انتظامی استان مرکزی در جمع خبرنگاران گفت: با توجه به حضور هيئت های عزاداري حسيني، محدوديت هاي ترافيكي به صورت مقطعي در خيابان هاي شهر اجرايي خواهد شد.

وي با بيان محدوديت هاي ترافيكي در خيابان هاي منتهي به ميدان علي ابن ابيطالب (ع)(میدان قرآن) شهر اراك اضافه كرد: اين محدوديت ها از امشب تا پايان دهه نخست ماه محرم اجرا خواهد شد.

سرهنگ حسینی خاطر نشان كرد: اين محدوديت ها از ساعت 21 از تقاطع خيابان لعلي به سمت ميدان علي ابن ابيطالب(ع) و از خيابان سيدالشهدا (ع) به سمت اين ميدان اجرايي خواهد شد.

رئيس پليس راهنمايی و رانندگي فرماندهی انتظامی استان مرکزی از تمامي رانندگان درخواست كرد در اين ايام همكاري لازم را با ماموران پليس داشته باشند و به آنها توصيه كرد:‌ با توجه به سياه پوش بودن عزارادان حسيني، رانندگان در طول شب با احتياط بيشتري رانندگي كنند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات