خبرهای داغ:
به همت سازمان بسیج جامعه زنان سپاه صاحب الامر (عج) قزوین:

دوره مشاورین اسلامی برگزار شد

دوره مشاورین اسلامی به همت بسیج جامعه زنان به منظور تربیت مشاوران اسلامی برای کاهش آسیب های اجتماعی برگزار گردید.
کد خبر: ۹۱۷۱۹۲۶
|
۱۴ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۴

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، سازمان بسیج جامعه زنان سپاه صاحب الامر عج استان قزوین کارگاه تربیت مشاوران اسلامی به منظور ارائه مشاوره اسلامی و روانشناسی به منظور کاهش آسیب هایی که مادران و فرزندان ۲ تا ۷ سال در مناطق آسیب پذیر با آن مواجه هستند را  برگزار نمود .


خانم رضایی مسئول بسیج جامعه زنان استان قزوین به خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین گفت: در این دوره یک روزه که دوره مقدماتی است سعی داریم افراد انتخاب  شده بسیجی جامعه زنان را با حضور استادان کشوری آموزش دهیم.

 

وی ادامه داد: هر کدام از افراد انتخابی در مناطق محول شده خود آسیب هایی مانند تربیت فرزندان ۲ تا ۷ سال را شناسایی می کنند و به مادرانی که فرزندان بیش فعال دارند و یا دچار اختلالات می باشند را با ارائه راهکارها و مشاوره اسلامی راهنمایی و همیاری می نمایند.


رضایی در ادامه عنوان داشت: مشاوران ما در مناطق آسیب پذیر به مادرانی هم که با تربیت ناصحیح خود فرزندان ۲ تا ۷ سال خود را تربیت می کنند مشاوره ارائه می دهند تا رفتارهای مثبت را از والدین شاهد باشیم و در آینده نزدیک یک کارگاه عملی برای والدین دارای فرزند ۴ تا ۷ سال برگزار خواهیم نمود.

 

1001/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها