خبرهای داغ:
یادداشت/ صادق چگینی:

شرکت کنتور سازی و داستان ادامه دار!!!

کارگران با رنج نداری،گرانی،تورم،رکود، از مواهب الهی که در حق ملت عطا فرمودند بی بهره هستند. هیچ مدیری درد مستضعفین را ندارد.
کد خبر: ۹۱۷۱۸۵۷
|
۱۳ شهريور ۱۳۹۸ - ۲۰:۲۹

خبرگزاری بسیج قزوین: شرکت کنتور سازی تنها برند خاورمیانه پس از واگذاری به دوستان نزدیک نعمت زاده مرد همیشه وزیر اصلاحات با چالش های بحران،تعدیل، ورشکستگی روبرو شد.

سازمانهای مسئول هیچگاه به مردم پاسخ ندادند. آیا ورشکستگی ها و بحرانهای صنایع در قزوین ساختگی یا واقعی است؟
کارگرانی که بیشترین رنج و مشقت تولید را می کشند اما به لطف تفکر لیبرال کمترین بهره را می برند! عدالت و انصاف در خصوص کارگر با تفکر اشرافیت مرد و هرگز سامان نمی گیرد.

کارگران با رنج نداری،گرانی،تورم،رکود، از مواهب الهی که در حق ملت عطا فرمودند بی بهره هستند. هیچ مدیری درد مستضعفین را ندارد.


شکم های گرسنه کارگران کنتورسازی برنده تر از تیغ شمشیر است روزگاری گریبان مدیران را خواهد گرفت و برای جارو کردن تفکر لیبرال نیاز به یک نیمچه انقلابی در سطح مدیران است.

بحران در مدیریت است اما هزینه آن را قشر رنج دیده کارگر متحمل می شود.


روزگاری برمدیران خواهد گذشت که جرات قدم زدن در بین مردم را نداشته باشند مگر آنان که با خدا و برای رضایت باری تعالی به خلق خدمت صادقانه کنند. قوه قضاییه و دادستانی در خصوص شرکت هایی که پس از واگذاری ورشکست شدند تحقیق و تفحص کند و در صورت قصور برخورد نمایند.


هیچ ردی از بانک ها در این بحرانها وجود ندارد. در حالی که پولهای ریخته شده به حلقوم برخی ها از کانال همین بانک ها اتفاق افتاده است.

کارگری از شرکت کنتور سازی که سابقه دیرینه رفاقت با بنده داشت را دیدم که دو فرزند خود را به پارک آورده و غمگین به گوشه ای خیره شده است. پرسیدم از احوالات خود و زندگی اش! گفت همسرم از من جدا شد و تقاضای طلاق داده است! چندین ماه در خانه ما فقط غصه نان شب بود تا گرسنگی رسوایمان نکند.دیگر مهم نیست چه اتفاقی برایمان می افتد.
فقط متوجه شدیم کسی دلش برای قشر مستضعف نمی سوزد.

صدای ما را بی بی سی شنید،شبکه های ضد انقلاب شنید اما در این مملکت هیچ کس وجود بدبختی را برای ما احساس نکرد و خودشان را به نشنیدن زدند. این روزها می گذرد و خدای متعال قطعا بدتر از ما نصیب آنها خواهد کرد و به ملتی دچار خواهند شد که برای یک چوب کبریت هم از آنها حسابرسی و حسابکشی می کنند.
داستان کنتور سازی حال روز امروز کارگران است که ادامه دارد و هیچ فریادرسی جز خدا نخواهند داشت.

کسانیکه با رانت و فساد هزاران کودک را بی سرپرست کردند و هزاران خانه ویران تا کاخ های شیطانی را در دل شهرها و کوهها بنا کنند امروز در پناه چه کسانی آرام چپاول می کنند.


از آقای  رییسی انتظار داریم در پرونده کنتور سازی وارد شوند و با مسببین و آمرین چپاول ثروت ملی برخورد کنند.

 

1002/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها