خبرهای داغ:
مدیرکل کمیته امداد استان قزوین:

فراهم آوردن فرصت های خدمت به مددجویان یک ضرورت است

مدیرکل کمیته امداد استان قزوین گفت: فراهم آوردن فرصت های خدمت به مددجویان از طریق روش های مختلف یک ضرورت است چراکه اساس کار ما خدمت به مردم است.
کد خبر: ۹۱۷۱۷۳۶
|
۱۳ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۹

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، مجید مومنی در بازدید از ساختمان در حال احداث اداره کمیته امداد شهر قزوین بیان کرد: اگر به تأسیس کمیته امداد امام (ره) دقت کنیم، درمی یابیم که ضرورت، حساسیت و اهمیت تأسیس این نهاد به حدی بوده که امام خمینی (ره) تنها 23 روز پس از پیروزی انقلاب اسلامی دستور تشکیل این نهاد را صادر کردند.


وی ادامه داد: این فوریت در حالی صورت گرفته که در 14 اسفند 57 تنها 23 روز از پیروزی انقلاب گذشته و هنوز اقدامات تکمیلی برای استقرار نیروی انقلابی در حال انجام است ولی ضرورت رسیدگی به محرومان موجب می شود تا این تأسیس از سوی امام (ره9) در تقدم باشد.


مدیرکل کمیته امداد استان قزوین افزود: کلام و رفتار امام خمینی (ره) نیز باید در این نهاد برجسته و الگو باشد، سرمشق گرفتن از پیر جماران به ما یادآوری می کند که حتی کارهای کوچک رسیدگی به محرومان را دست کم نگیریم.


وی تصریح کرد: فراهم آوردن فرصت های خدمت به مددجویان از طریق روش های مختلف یک ضرورت است چراکه اساس کار ما خدمت به مردم است.


مومنی خاطرنشان کرد: کار ساخت این ساختمان نباید به واسطه اینکه قرار است با ساختمان فرسوده فعلی جابجا شود، به تأخیر بیفتد بلکه باید کارها سریع تر انجام شود چراکه یک روز آغاز بکار زودتر یک روز خدمات زودتر و حتی یک گام در خدمات بهتر باید مورد توجه و حساسیت ما باشد.


وی عنوان کرد: پس از کمیت خدمت به مردم، کیفیت خدمات ارائه شده نیز گام دیگری است که باید بدان توجه شود.


مدیرکل کمیته امداد استان قزوین اظهار کرد: خدمات کمیته امداد به لحاظ کیفی دارای شفافیت و روشنی است و از طرفی دیگر این خدمات طوری ارائه می شود که عزت نفس و شخصیت مددجو حفظ شود.


وی یادآورشد: اجرای هر چه سریع تر احداث این ساختمان باید بیش از پیش مورد توجه و پیگیری مدیر شهرستان قزوین باشد و از فرصت های مختلف و ظرفیت های متنوعی که وجود دارد برای حرکت را راه خدمت به مددجویان استفاده شود.

 

1001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها