خبرهای داغ:
فرمانده تیپ82 سپاه حضرت صاحب الامر(عج) استان قزوین

اقتدار امروز ایران اُبهت ابرقدرتهای جهان را شکسته است

سردار آذربایجانی گفت: امروز جانفشانی شهدا و حضور شما بسیجیان و دلدادگان ولایت امنیت و اقتداری را برای این ایران اسلامی ایجاد کرده است که ابرقدرتهای جهان را به زانو در آورده و ابهت آنها را در هم شکسته است.
کد خبر: ۹۱۷۱۴۰۷
|
۱۲ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۶

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، سردار هاشم آذربایجانی فرمانده تیپ82 سپاه حضرت صاحب الامر(عج) استان قزوین در نشست صمیمی با بسیجیان گردانهای امام حسین علیه السلام اظهار کرد: اقتدار امروز ایران اُبهت ابرقدرتهای جهان را شکسته است.

فرمانده تیپ82 سپاه قزوین ضمن خداقوت به مسئولان و مربیان گردانهای امام حسین به امر اموزش اشاره کرد و بیان داشت: سختی در آموزش مقاومت سرسختانه در برابر دشمن را در پی خواهد داشت.

سردار آذربایجانی اذعان کرد: نیروهای گردان امام حسین(ع) با تاسی به حضرت اباعبدالله الحسین در برابر دشمنان اسلام و انقلاب با تمام وجود آماده هستند.

وی در ادامه گفت: بسیج نیروی پابکار و گوش به فرمان ولی فقیه می باشد و در هر برهه ای از زمان با اقدام به هنگام و عمل به فرامین معظم له و جانفشانی در راه اسلام، وطن و امنیت ایستادگی و وفای به عهد خود را ثابت کرده است.

آذربایجانی نمونه بارز این مطلب را شهدای مدافع حرم و وطن و امنیت دانست که از همه چیز دست کشیده و با خدا معامله کردند.

فرمانده تیپ82 سپاه صاحب الامر (عج) در ادامه بحث خود خاطرنشان کرد: امروز جانفشانی شهدا و حضور شما بسیجیان و دلدادگان ولایت امنیت و اقتداری را برای این ایران اسلامی ایجاد کرده است که ابرقدرتهای جهان را به زانو در آورده و ابهت آنها را در هم شکسته است.

وی بیان کرد: اعتماد به جوانان و توان داخلی اقتدار آفرین بوده و هست. حاصل این اعتماد پهباد فوق پیشرفته جاسوسی عملیاتی امریکا می‌باشد که توسط جوانان همین مرز و بوم با شلیک موشک تمام ایرانی سرنگون شد.

وی در پایان اشاره کرد: بحمدلله قدرت ، اقتدار و صلابت ایران اسلامی زیر سایه حضرت ولیعصر عج و تحت فرمان مقام معظم رهبری روزبروز بیشتر و پیشرفته تر میباشد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها