خبرهای داغ:
مسوول معاونت سیاسی سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین :

مجلسی می خواهیم که در مقابل فشارهای آمریکا مقاوم باشد

پویامنش گفت: ما مجلسی می خواهیم که در مقابل فشارهای آمریکا مقاوم باشد، مجلسی باشد که سازوکار مقاوم سازی کشور را در مقابل اپوزیسیون داخل و خارج کشور در نظر بگیرد.
کد خبر: ۹۱۷۱۳۱۸
|
۱۲ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۴

به گزارش خبرنگار بسیج از قزوین، نشست تعاملی روابط عمومی سپاه صاحب الامر(عج) استان با اصحاب رسانه، صبح امروز در سالن شهید حسن پور برگزار شد.

سرهنگ الماس پویامنش معاون سیاسی سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین در این مراسم با اشاره به بحث انتخابات و بررسی متغیرهای اجتماعی برای انتخابات مجلس بیان کرد: این انتخابات اوبین انتخاب در چله دوم انقلاب است که برای دوستان و دشمنان انقلاب مهم است.

وی گفت: از دیدگاه دوستان انقلاب، در بحث بیانیه گام دوم افرادی به مجلس بروند که ریل گذاری درستی در مجلس داشته باشند و از دیدگاه دشمنان انقلاب، به دنبال کسانی هستند که ریل گذاری درستی در مجلس نباشد.

معاون سیاسی سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین اظهار کرد: لازم است تا یک جریان شناسی مناسب در مجلس انجام شود مانند جریانی که شهید دیالمه پایه گذاری کرد.

سرهنگ پویامنش در بحث ضرورت تشکیل مجلس مقاومت عنوان کرد: ما افرادی می خواهیم که جهادی و انقلابی باشند، درد مردم را بفهمند، مشکلات مردم را بفهمند، اهل لابی گری با غربی ها نباشند که بعد از دوره نمایندگی پناهنده کشور دیگر شوند از همین رو تاثیر ترکیب مجلس یازدهم بر دولت سیزدهم بسیار مهم است.

وی گفت: مرحله بعدی که بسیار مهم و اساسی است، مرحله ای که دولت سازی در  مجلس شکل بگیرد موجب می شود تمدن سازی درگام دوم بسیار مطلوب شکل بگیرد.

معاون سیاسی سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین تصریح کرد: ما مجلسی می خواهیم که در مقابل فشارهای آمریکا مقاوم باشد، مجلسی باشد که سازوکار مقاوم سازی کشور را درمقابل اپوزیسیون داخل و خارج کشور در نظر بگیرد.

سرهنگ پویامنش اضافه کرد: یکی از مسایل مهم این است که بتوانیم شرایط گفتمانی از لحاظ اقتصادی ایجاد کنیم و باید مجلسی در تراز اینکار با حضور افراد متخصص و مورد نیاز کشور داشته باشیم.

وی ادامه داد: در بحث بررسی متغیرهای اجتماعی در مجلس، در انتخابات سال 98 دوروی سکه را داریم . یک روی سکه ابهام منفی با سوالاتی نظیر مشارکت مردم، پیروزی کدام جریان و نیز مجلسی که می خواهد شکل بگیرد بود و نبودش چه تاثیری بر زندگی مردم دارد رادر پی خواهد داشت.

این مسوول سیاسی خاطرنشان کرد: راه برون رفت از این ابهام منفی این است که به سوال سوم مردم پاسخ دهیم. نماینده ای می تواند رای کسب کند که بتواند به سوال سوم مردم پاسخ دهد. مردم از قول های دروغ و تکراری خسته شده اند. از مشکلات معیشتی و اقتصادی در رنج هستند و نماینده باید بتواند پاسخ این سوال باشد.

معاون سیاسی سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین ادامه داد: ما طرفدار جبهه انقلاب هستیم. هرکسی که بخواهد برای مردم کار کند و جریان شناسی انقلابی در مجلس داشته باشد می تواند موفق باشد اما اگر تفکر لیبرالی دارد نمی تواند برای مردم کاری انجام دهد.

سرهنگ پویامنش در ادامه بیان کرد: اگر بتوانیم فهم سیاسی و معرفتی مردم را بالا ببریم و ویژگی های یک نماینده انقلابی را به مردم بدهیم موفق خواهیم بود.

وی افزود: مردم ما از ابهام منفی خوششان نمی آید. به اعتقاد مردم قوه قضاییه دارای مشکلاتی بوده که این ابهام منفی بوده اما با فعالیت جدید دستگاه قضا، مردم اعتقاد یافته و به حالت برون رفت از مشکلات دست یافته اند. بنابراین باید ایده های نو را به مردم معرفی کنیم. باید شعور سیاسی مردم را بالا ببریم تا فضای اجتماعی مناسبی را بتوانیم شکل دهیم.

معاون سیاسی سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین اظهار کرد: ما نمی توانیم از مصداق ها چیزی بگوییم بلکه موضع قاطع و مشخص را بیان می کنیم و از همین رو، سپاه به هچ عنوان برای گروهی تلاش نمی کند مگر اینکه این گروه در جبهه انقلاب بوده و حرف دموکراسی دینی را بیان کند و در واقع نیروهای ارزشی و انقلابی در جبهه انقلاب برای ما دارای اهمیت هستند.

سرهنگ پویامنش گفت: این انتخابات یکی از بهترین و پرشورترین انتخابات در تاریخ انقلاب خواهد بود و باید در جهت وحدت قوا گام برداریم و حرکتمان برمبنایی باشد که درک سیاسی و اجتماعی مردم را برای انتخاب اصلح بالا برده و به درستی و باشفافیت روشنگری کنیم.

وی باشاره به فعالیت احزاب سیاسی در استان قزوین بیان کرد: در استان چند گروه فعالیت می کنند که شامل شورای راهبردی اصولگرایان یا جبهه انقلاب، جبهه اصلاحات ایران اسلامی، جبهه پایداری، جریان اعتدال و لیست پوششی بهار می باشد.

سرهنگ پویامنش افزود: جریان قدرت و ثروت در استان قزوین، باید محکوم شود تا زمانی که این جریان در دستگاه ها رخنه یابد، مشکلات رفع نخواهد شد و تلاش جبهه انقلاب براین است که جریان قدرت و ثروت از بین برود و جبهه انقلاب با قدرت امسال وارد صحنه انتخابات خواهد شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها