خبرهای داغ:
معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان همدان:

جشن عاطفه‌ها طی دو مرحله در استان همدان برگزار می‌شود

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان همدان گفت: جشن عاطفه‌های امسال در دو مرحله و با شعار «رنگ مهر را رؤیایی بسازیم» در جای‌جای استان همدان برگزار می‌شود.
کد خبر: ۹۱۶۹۵۸۹
|
۰۶ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۹:۳۰

جشن عاطفه‌ها طی دو مرحله در استان همدان برگزار می‌شودغلامرضا صیادزاده در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان با بیان اینکه جشن عاطفه‌های سال 98 در دو مرحله برگزار می‌شود، اظهار کرد: 12 هزار و 450 دانش‌آموز تحت حمایت کمیته امداد در آستانه سال تحصیلی جدید نیازمند کمک مردم نیکوکار همدان هستند.

وی با بیان اینکه جشن عاطفه‌های امسال در دو مرحله و با شعار «رنگ مهر را رؤیایی بسازیم» در جای‌جای استان همدان برگزار می‌شود، افزود: مراسم جشن عاطفه‌ها در روزهای هفتم و هشتم شهریور ماه در مصلاهای نماز جمعه و پایگاه‌های اصلی کمیته امداد در سطح شهر و 10 مهر ماه در مدارس برگزار می‌شود.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان همدان تأمین مایحتاج مورد نیاز برای آغاز سال تحصیلی دانش‌آموزان محروم را مهم‌ترین هدف برگزاری جشن عاطفه‌ها اعلام کرد و گفت: مراسم جشن عاطفه‌ها هر سال در آستانه سال تحصیلی جدید و پیش از بازگشایی مدارس به‌منظور جذب کمک‌های مردمی برای کمک به دانش آموزان بی‌بضاعت اجرا می‌شود.

وی با بیان اینکه پس از جمع‌آوری کمک‌های نقدی و غیر نقدی مردم نیکوکار، بسته‌هایی شامل اقلام تحصیلی دانش‌آموزان به ارزش 400 هزار تومان تهیه و میان دانش‌آموزان محروم و تحت حمایت توزیع می‌شود، عنوان کرد: مردم نیکوکار استان همدان می‌توانند با استفاده از روش‌های نوین و آسان همچون نرم‌افزار سکه یا از طریق وارد کردن کد #081*8877* و مراجعه به مراکز نیکوکاری در مدارس نسبت به پرداخت کمک‌های خود به دانش آموزان نیازمند اقدام کنند.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات