خبرهای داغ:
معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان همدان خبر داد

پرداخت بیش از ۱۷ میلیارد تومان تسهیلات قرض‌الحسنه کارگشایی به مددجویان همدان

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان همدان از پرداخت ۱۷ میلیارد و ۳۲۵ میلیون تومان تسهیلات قرض‌الحسنه کارگشایی به مددجویان این نهاد و اقشار نیازمند خبر داد.
کد خبر: ۹۱۷۱۵۹۶
|
۱۲ شهريور ۱۳۹۸ - ۲۲:۵۳

پرداخت بیش از ۱۷ میلیارد تومان تسهیلات قرض‌الحسنه کارگشایی به مددجویان همدانعلی بحیرایی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان اظهار داشت: به‌منظور کمک به افراد نیازمند تحت حمایت و اقشار کم‌درآمد در سال جاری بیش از ۱۷ میلیارد و ۳۲۵ میلیون تومان تسهیلات قرض‌الحسنه کارگشایی پرداخت‌شده است.

وی افزود: این تسهیلات در اختیار ۳ هزار و ۴۶۹ نفر از مددجویان تحت حمایت و افراد بی‌بضاعت قرارگرفته است تا مشکلات آنان برطرف شود.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان همدان با اشاره به اینکه کمیته امداد برای رفع مشکلات معیشتی مددجویان خدمات مختلفی را در طول سال ارائه می‌دهد، بیان کرد: یکی از راهکارهای مهم این نهاد برای برطرف ساختن مشکلات پیش روی مددجویان و افراد نیازمند پرداخت تسهیلات کارگشایی است تا روند زندگی آنان تسهیل یابد.

وی با یادآوری اینکه تسهیلات کارگشایی به‌صورت قرض‌الحسنه در اختیار متقاضیان واجد شرایط قرار می‌گیرد، گفت: این تسهیلات برای رفع مشکلات درمانی، معیشتی، فرهنگی، تحصیلی، مسکن، کمک‌هزینه تأمین جهیزیه و سایر  نیازمندی‌های آنان پرداخت می‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات