خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه ملایر از فعالیت 50 گروه جهادی در شهرستان ملایر خبر داد و گفت: اردوهای جهادی در راستای خدمات‌رسانی و محرومیت‌زدایی برگزار می‌شود.
کد خبر: ۹۱۶۷۷۴۷
|
۳۱ مرداد ۱۳۹۸ - ۲۱:۴۴

فعالیت 50 گروه جهادی در مناطق محروم شهرستان ملایربه گزارش خبرگزاری بسیج از ملایر، سرهنگ سیدجواد حسینی در بازدید از اردوی جهادی حوزه مقاومت محمد رسول الله(ص) جوکار در جمع خبرنگاران اظهار داشت: اردوهای جهادی در راستای خدمات‌رسانی و محرومیت‌زدایی برگزار می‌شود.

وی با اشاره به حضور و استقبال خوب نسل سوم انقلاب از اردوهای جهادی عنوان کرد: با توجه به بحران سیل که در فروردین ماه امسال به وقوع پیوست، برنامه اردوهای جهادی امسال به‌منظور کمک‌رسانی به افراد آسیب‌دیده در سیل برنامه‌ریزی شد.

وی تصریح کرد: در پی سیل ابتدای سال جاری بیش از 600 واحد در شهرستان ملایر آسیب دید که 280 واحد آن تخریب شده بود.

فرمانده سپاه ناحیه ملایر با بیان اینکه 68 واحد مربوط به افراد زیر پوشش کمیته امداد امام(ره) و بهزیستی بود، که در طرح جهاد همبستگی به همت جهادگران 29 واحد احداث و 32 واحد نیز مرمت می‌شود.

وی با بیان اینکه برای احداث این واحدها همه ادارات باید پای کار باشند، یادآور شد: 50 گروه جهادی در سطح شهرستان ملایر در حال خدمات‌رسانی بوده و اقدام به ارائه خدمات پزشکی، آموزشی و اجرای برنامه‌های فرهنگی می‌کنند.

حسینی با اشاره به ورود خیرین در این امر افزود: حضور خیرین در رفع مشکلات و تسریع کارها مؤثر است.
وی با اشاره به فعالیت گروه‌های جهادی و احداث سه واحد مسکونی در روستاهای زیرآبیه، قوشبلاق و ده‌شاکر گفت: اردوهای هجرت دانش‌آموزی نیز در حال برگزاری است.

فرمانده سپاه ناحیه ملایر ابراز داشت: دانش‌آموزان در اردوهای طرح هجرت به تعمیر و مرمت و رنگ‌آمیزی مدارس می‌پردازند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات