خبرهای داغ:
با حضور معاون امور اقتصادی استانداری همدان

4 پروژه در چهارمین روز از هفته دولت در اسدآباد افتتاح شد

در چهارمین روز از هفته دولت با حضور معاون امور اقتصادی استانداری همدان چهار پروژه آسفالت، دامپروری و کشاورزی در شهرستان اسدآباد افتتاح شد و به بهره‌برداری رسید.
کد خبر: ۹۱۶۹۲۰۳
|
۰۵ شهريور ۱۳۹۸ - ۲۱:۴۸

4 پروژه در چهارمین روز از هفت دولت در اسدآباد افتتاح شدبه گزارش خبرگزاری بسیج از اسدآباد، در چهارمین روز از هفته دولت با حضور معاون امور اقتصادی استانداری همدان چهار پروژه آسفالت، دامپروری و کشاورزی در شهرستان اسدآباد افتتاح شد و به بهره‌برداری رسید.

عصر امروز پروژه جدول‌گذاری، زیرسازی و آسفالت معابر شهر آجین با اعتباری بالغ بر ۸۵۰ میلیون تومان و در مساحت ۲۰ هزار مترمربع (اجرای عملیات خاکی و زیرسازی معابر) و ۱۵ هزار متر مربع (آسفالت این معابر) افتتاح شد.

افتتاح شرکت دام گستر در روستای پیریوسف با اعتباری بالغ بر ۹۸۰ میلیون تومان از محل تسهیلات توسعه روستایی و آورده ۲۸۰ میلیون تومانی متقاضی، دیگر پروژه افتتاح شده امروز بود که باعث شد این واحد که غیرفعال‌ شده بود مجددا فعال شود.

افتتاح آبیاری قرقره‌ای تحت فشار در روستای نجف‌آباد در وسعت۳۳هکتار و با اعتباری افزون بر۴۳۳میلیون تومان پروژه سومی بود که امروز افتتاح شد؛ با اجرای این پروژه برای۶ نفر اشتغالزایی شده است.

آخرین پروژه افتتاح شده امروز بهره‌برداری از یک واحد گلخانه در روستای موسی‌آباد بود که با اشتغالزایی برای۱۰نفر و اعتبار۵۷۲ میلیون تومانی از محل اعتبارات ملی و آورده متقاضی افتتاح شد.

گفتنی است؛ معاون اقتصادی استاندار در بدو ورود در مزار مطهر شهدا حاضر شد و به مقام شهدا ادای احترام کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات