خبرهای داغ:
فرماندار تویسرکان با بیان اینکه مراسم کلنگ‌زنی زمین چمن مصنوعی مینی فوتبال در روستای اشتران در هفته دولت برگزار شد، اظهار کرد: عملیات اجرایی این پروژه ملی با اعتبار 2 میلیارد ریال در سال جاری آغاز شد.
کد خبر: ۹۱۶۸۸۷۴
|
۰۴ شهريور ۱۳۹۸ - ۲۲:۳۱

زمین چمن مصنوعی مینی فوتبال در روستای اشتران کلنگ‌زنی شدبه گزارش خبرگزاری بسیج از تویسرکان، سید رسول حسینی با اشاره به آیین بهره‌برداری و کلنگ‌زنی‌ها در سه روز ابتدای هفته دولت اشاره کرد و گفت: همزمان با این روزها، ساختمان دهیاری روستای ورد آورد علیا با اعتبار یک میلیارد و 400 میلیون ریال و ساختمان دهیاری آرزوج نیز با اعتبار یک میلیارد و 300 میلیون ریال هر دو با زیربنای 85متر مربع افتتاح و بهره برداری شد.

وی با بیان اینکه مراسم کلنگ‌زنی زمین چمن مصنوعی مینی فوتبال در روستای اشتران هم در هفته دولت برگزار شد، اظهار کرد: این پروژه ملی در زمینی به مساحت یک هزار و 400 مترمربع با اعتبار 2 میلیارد ریال در سال جاری عملیات اجرایی آن آغاز و برای تکمیل آن حدود 10 میلیارد ریال اعتبار لازم است.

فرماندار تویسرکان افزود: در همین هفته شاهد آیین کلنگ‌زنی پروژه ساخت واحدهای مسکونی و ایجاد زیرساخت در محل جانمایی روستای جدید برفیان بودیم.

حسینی در ادامه از افتتاح فاز اول پروژه اجرای طرح هادی روستای اکبرآباد و قاسم‌آباد با هزینه‌کرد 10 میلیارد ریال خبر داد و تصریح کرد: در هفته دولت در سال 98 کلنگ پروژه برق‌رسانی به ناحیه صنعتی فرسفج با احداث سه کیلومتر خط 20کیلو ولت هوایی دو مداره و اعتبار10میلیارد ریال هم به زمین زده شد.

وی به افتتاح ساختمان آتش‌نشانی شهرک صنعتی آریکان با زیر بنای 240 متر مربع و با صرف هزینه‌ای بالغ بر 10میلیاردریال هم اشاره کرد و گفت: مخزن500متر مکعبی آب شهرک صنعتی آریکان نیز با اعتبار 8 میلیارد ریال به بهره‌برداری رسید.

فرماندار تویسرکان، آغاز عملیات اجرایی پروژه محوطه‌سازی خطی و بازگشایی بلوار55 متری ابن سینا به طول 600متر و با برآورد هزینه 121میلیارد ریال را هم جزء برنامه‌های هفته دولت در تویسرکان عنوان کرد و افزود: پروژه پیاده‌راه سازی و جداره‌سازی محله باغوار اعتبار12میلیارد ریال در محله باغوار و به صورت کف‌سازی با سنگ گرانیت گل پنبه‌ای نیز کلنگ‌زنی شد و اجرای آن در دستور کار قرار گرفت.

حسینی دامه داد: کلنگ‌زنی مدرسه خیرساز 6 کلاسه مرحومه محتشم شرعیاتی با زیر بنای یک هزار و 200 مترمربع و با اعتباری بیش از 50 میلیارد ریال نیز به زمین زده شد که قرار بر آن است تا نیمی از هزینه توسط خیر و نیمی دیگر  به همت اداره کل نوسازی مدارس تأمین شود.

وی بهره برداری از پروژه جدول‌گذاری، زیرسازی و آسفالت کمربندی کاروانسرای فرسفج و فاز نخست پروژه اجرای طرح هادی روستای برگچه هم خبر داد و گفت: برای طرح هادی روستای برگچه 4 هزار و 500میلیون ریال هزینه شده است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات