سخنگوی ارشد ستادکل نیروهای مسلح در اراک:

در سایه همدلی و انسجام می توانیم در مقابل دشمنان پیروز شویم/ میلیاردها دلار هزینه دشمن علیه انقلاب بی اثر بوده است

سخنگوی ارشد نیروهای مسلح گفت: هزینه هایی که برای انقلاب شده در مقابل هزینه هایی که نظام استکباری می کند بسیار ناچیز است و امروز میلیاردها دلارهزینه دشمن برای زمین زدن انقلاب بی اثر بوده است.
کد خبر: ۹۱۶۹۰۷۴
|
۰۵ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۰

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ سردار ابوالفضل شکارچی سخنگوی ارشد نیروهای مسلح امروز در اجلاسیه پیشکسوتان جهاد و شهادت استان مرکزی که ذیل کنگره ملی نقش امام خمینی(ره) در دفاع مقدس و ۶۲۰۰ شهید استان مرکزی برگزار شد، با اشاره به اینکه پیشکسوتان جهاد و شهادت افتخار آفرینان اقتدار ایران اسلامی هستند گفت: شهدا با مجاهدت‌های خود کار را تمام کردند و امروز پیشکسوتان در ادامه این مسیر هستند.

شکارچی اظهار کرد: این اجلاسیه یک فرصت ارزشمند و غنیمت برای تجدید میثاق با آرمان های امام و شهدا است.

وی ادامه داد: استان مرکزی یکی از استان های رزمنده پرور و شهید پرور است که افتخارات بزرگی را در طول دفاع مقدس و انقلاب اسلامی به یادگار گذاشته است.

سخنگوی ارشد نیروهای مسلح با اشاره به اینکه پیشکسوتان، شاهدان فراز و فرودهای دوران دفاع مقدس هستند بیان کرد: باید این موضوعات را به نسل جدید انقلاب منتقل کنند.

شکار چی با تأکید بر اینکه خانواده های معظم شهدا باید به خود ببالند گفت: چرا که خداوند از بین همه خوب ها بهترین ها را برای شهادت انتخاب کردند.

وی با بیان اینکه رزمندگان با حداقل ها جنگیدند و حداکثرها را به دست آوردند بیان کرد: در مقابل دشمن دست خالی بودیم ولی با مدیریت فرماندهان و سایر رزمندگان سربلند از این امتحان بیرون آمدیم.

سخنگوی ارشد نیروهای مسلح افزود: در دوران دفاع مقدس قلب و دلی که در وجود و فیزیک شهدا و رزمندگان بود عامل پیروزی در جنگ بود و نه تجهیزات که این باید امروز برای ما درس باشد.

شکارچی بیان کرد: رزمندگان با معنویت خود دشمن را از پای درآوردند و این دشمن ارتش بعث عراق به عنوان خط مقدم آن بود ولی بیش از ۳۹ کشور در پشتیبانی از جنگ علیه انقلاب ایستادگی کردند.

وی ادامه داد: بعد از چهل سال در گام اول انقلاب اقتدار روز افزون امروز حاصل ایثارگری ها، دلدادگی ها، اخلاص ها و معنویات دفاع مقدس است.

سخنگوی ارشد نیروهای مسلح اضافه کرد: در هشت سال جنگ تحمیلی یک وجب از خاک مقدس جمهوری اسلامی از دست نرفت و امروز به برکت تفکر انقلاب اسلامی یک کشور دست خالی به الگویی بی دلیل برای کشورهای بحران زده ای چون یمن،سوریه و عراق تبدیل شده است.

شکارچی با تاکید بر اینکه موقعیت تدافعی به موقعیت هجومی تبدیل شده است افزود: امروز علیرغم همه مشکلات، تحریم ها و توطئه های دشمن حرکت انقلاب در حال پیشرفت است.

وی با اشاره به اینکه امروز به برکت انقلاب اسلامی هیچ قدرتی جرات تجاوز به جمهوری اسلامی را ندارد گفت: اگر کوچکترین شرایط و امکان تجاوز به جمهوری اسلامی وجود داشت ذره ای دشمن فرصت را از دست نمی داد ولی با مجاهدت های نیروهای مؤمن انقلابی این امکان وجود ندارد.

سخنگوی ارشد نیروهای مسلح بیان کرد: امروز می توانیم این نوید را به ملت ها بدهیم که دشمنان در حال طی کردن نفس های آخرشان است ولی جمهوری اسلامی در اوج قدرت حرکت خود به سمت آرمان ها را پیش می برد.

وی اضافه کرد: امروز هر موشک و تولید دفاعی که در کشور انجام می شود برای مقابله با کسانی است که علیه اسلام و جلوی فرامین الهی ایستاده اند ولی آن چیزی که نظام سلطه تولید می کند برای مقابله با مستضعفین و جنگ با خدا است و این تفاوت ما با نظام استکباری است.

شکارچی بیان کرد: این تفکر در دوران دفاع مقدس وجود داشت و امروز هم این تفکر جاری است و ما در واقع این تفکر را مدیون مجاهدت ها و ایثارگری های رزمندگان و شهدا هستیم.

سخنگوی ارشد نیروهای مسلح با اشاره به اینکه زیرساخت‌های انقلاب اسلامی بنیان نظام سلطه را نابود کرده است، گفت: امروز سید حسن نصرالله با یک سخنرانی ارتش رژیم صهیونیستی را تا صد روز در حالت آماده باش قرار می دهد اینها به برکت تفکر انقلاب اسلامی است.

شکارچی اضافه کرد: در واقع اشک های خانواده های شهدا، خون ها و مجاهدت های شهدا و رزمندگان باعث به وجود آوردن چنین تفکری شده است.

وی با تاکید بر اینکه هزینه هایی که برای انقلاب شده در مقابل هزینه هایی که نظام استکباری می کند بسیار ناچیز است، ادامه داد: امروز میلیاردها دلارهزینه دشمن برای زمین زدن انقلاب بی اثر بوده است.

سخنگوی ارشد نیروهای مسلح بیان کرد: مسئولیت پیشکسوتان در قبال هجمه ها به انقلاب اسلامی بسیار سنگین است و نباید بی تفاوت باشیم و برگزاری چنین جلساتی بسیار ارزشمند است.

وی با اشاره به اینکه برگزاری این جلسه در هفته دولت ابتکار زیبایی بود گفت: امروز کشور در سایه همدلی و انسجام می تواند در مقابل دشمنان پیروز شود.

شکارچی بیان کرد: امروز ایجاد تفرقه در بین جوانان، مسئولین و مردم یکی از شگردهای دشمن است و نباید در زمین تفرقه دشمن بازی کنیم و همه باید برای ایجاد وحدت در جامعه تلاش کنند.

سخنگوی ارشد نیروهای مسلح با اشاره به اینکه دشمن به هیچ عنوان قدرت مقابله با جمهوری اسلامی را ندارد اظهار کرد: ولی منافقان با نفوذ و جنگ روانی به دنبال توطئه است و با راه انداختن جنگ اقتصادی و فرهنگی اهداف خود را پیش می برد.

وی با اشاره به اینکه جنگ فرهنگی به مراتب سخت تر از جنگ نظامی است ادامه داد: در جنگ فرهنگی قلب ها و ادراک ها تسخیر می شوند و باطل جای حق را می گیرد.

سخنگوی ارشد نیروهای مسلح بیان کرد: در این جلسات باید آرمان ها و اهداف انقلاب را بازخوانی کنیم و امروز مسئولیت ما در قبال خون شهدا بسیار سنگین است و اگر نگاهی به تاریخ اسلام بیندازیم این حساسیت را متوجه خواهیم شد چراکه غالبا مسلمانان مقابل اهل بیت(ع) ایستادگی کردند.

 

ارسال نظرات