فرمانده ناحیه مقاومت بسیج پلدشت خبر داد

اجرای طرح «رسم ابرار» در پلدشت

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه پلدشت گفت: ۳ تا ۵ شهریور «رسم ابرار» در پلدشت اجراء می‌شود.
کد خبر: ۹۱۶۸۵۵۵
|
۰۳ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۷:۳۰

 سرهنگ پاسدار منصور یوسفی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در پلدشت با اشاره به اجرای طرح «رسم ابرار» در پلدشت و استقبال خوب جوانان از این طرح اظهار کرد: روزهای ۳ تا ۵ شهریور ماه سال جاری، به مناسبت ایام ۲۳ تا ۲۵ ذی‌حجه که حضرت زهرا(س) و حضرت علی(ع) روزه می‌ گرفتند و افطار خود را به افراد مسکین، یتیم و اسیر اعطا می ‌کردند، طرحی با عنوان «رسم ابرار» توسط ناحیه مقاومت بسیج سپاه پلدشت با مشارکت کمیته امداد امام خمینی(ره) اجرا می ‌شود.

وی با تأکید بر لزوم ترویج فرهنگ اطعام و کمک به فقرا، تصدیح کرد: ما شیعیان باید زندگی حضرت زهرا(س) و امام علی(ع) را سرلوحه زندگی خود قرار دهیم و همان‌طور که ماجرای اطعام این دو معصوم در سوره مبارکه انسان آمده است ما نیز نباید اطعام و کمک به فقرا را فراموش کنیم.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه پلدشت افزود: در طرح «رسم ابرار» که از امروز یکشنبه ۳ شهریور تا سه‌شنبه ۵ شهریور ماه ادامه می‌یابد، افراد داوطلب روزه می‌گیرند و هزینه افطارشان را برای کمک به مساکین در روز یکشنبه، کمک به ایتام در روز دوشنبه و کمک به آزادی زندانیان در روز سه‌شنبه اهدا می‌کنند.

یوسفی با اشاره به همکاری کمیته امداد در اجرای این طرح گفت: کمیته امداد، سپاه شهدا را در اجرای این طرح و محروم یاوری همراهی کرده و کمک های مردم  را به صورت یکپارچه جهت زدودن فقر و محرومیت زدایی جمع آوری می کند.

وی اظهار کرد: این طرح در راستای احیا و ترویج سنت اهل بیت (ع) در خصوص بخشش به ایتام و فقرا اجرا شده و علاوه بر آن به دنبال تحقق انتظارات مقام معظم رهبری جهت رسیدگی به مستضعفان و محرومیت زدایی که ایشان در گام دوم انقلاب اسلامی تأکید داشتند، به مرحله اجرا می رسد.

انتهای پیام

ارسال نظرات