سید ساجد یعقوبی
با هدف افزایش روحیه رزمی و دفاعی بسیجیان فرخوانی گردان بیت المقدس شهید باقری ناحیه کوثر با موضوع میدان تیرو راهپیمایی شبانه به صورت ۲۴ ساعته در سپاه ناحیه کوثر برگزار می شود.
کد خبر: ۹۱۶۷۵۷۶
|
۳۱ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۸
برگزاری فرخوانی گردان بیت المقدس شهید باقری ناحیه کوثر
به گزارش خبرگزاری بسیج از شهرستان کوثر، سرهنگ پاسدارمحرم پوررحمان از برگزاری فرخوانی گردان بیت المقدس شهید باقری ناحیه کوثر با موضوع میدان تیرو راهپیمایی شبانه به صورت ۲۴ ساعته خبرداد و افزود: هدف و اهمیت برگزاری این فراخوانی افزایش روحیه رزمی و دفاعی بسیجیان است.

وی ادامه داد:این فراخوانی دومین فراخوانی گردان در سال ۹۸ می‌باشد که برای ایجاد آمادگی جهت اجرای رزمایش اقتدار بسیجیان پیش بینی شده است وی در همین حال گفت:در این فراخوانی سازماندهی، تمرین وایجاد روحیه شور ونشاط وارتقای سطح توانمندی مجموعه بسیج از مهمترین شاخص برنامه‌های اجرایی فراخوانی است

فرمانده سپاه ناحیه کوثر  تصریح کرد: نیرو‌های مسلح ما تکلیف گراهستند وعمل آن‌ها جهاد فی سبیل الله است وبه پاسداری از انقلاب اسلامی می‌پردازند که بنا به فرمود: ه امام واجب‌تر از نماز واقامه آن است..

پور رحمان گفت: گردان بیت المقدس گردانی کاملا مردمی ومردم پایه است مدیران وارکان این گردان از مردم شکل گرفته که نقطه قوت بزرگی برای نظام اسلامی است.
ارسال نظرات
آخرین اخبار