جانشین فرماندهی سپاه روح الله استان مرکزی:

سازماندهی و شناسایی بهتر نیرو ها خروجی جشنواره مالک اشتر است

جانشین فرمانده سپاه روح الله گفت: جشنواره مالک اشتر در واقع نماد تکریم نیروی انسانی است که باید هر ساله به اهمیت آن افزوده شود.
کد خبر: ۹۱۶۶۹۳۱
|
۳۰ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ سرهنگ پاسدارمحسن گلشن زاده جانشین فرماندهی سپاه روح الله استان مرکزی امروز در جشنواره مالک اشتر سپاه روح الله گفت: ‌روش و منش مالک اشتر به عنوان یار حقیقی امیرالمؤمنین(ع) باید در دستور کار ما باشد و عملیاتی کردن آن را در زندگی مان به عنوان یک اولویت بدانیم.

گلشن زاده با اشاره به اینکه امیرالمؤمنین(ع) مالک اشتر را به عنوان صراط مستقیم معرفی می کنند اظهار کرد: در واقع صراط مستقیم همان کسانی هستند که خداوند به آنها نعمت هایی خاص عنایت کرده است.

وی ادامه داد: ویژگی برتر مالک اشتر عزم راسخ، احساس مسئولیت و آمادگی برای مجاهدت بود که در عین حال در اوج معنویت قرار داشت.

جانشین فرماندهی سپاه روح الله استان مرکزی افزود: خداوند به چهار گروه پیامبران، صدیقین، صالحین و شهدا نعمت های خاص عنایت کرده است که ما اگر می خواهیم راه و منش مالک اشتر را داشته باشیم باید برای به دست آوردن یکی از این چهار نعمت تلاش کنیم.

گلشن زاده ادامه داد: عقل کامل، عزم راسخ، تزکیه قلب، تجهیز شدن به علم، ادب نیکو و مهربانی از دیگر ویژگی های مالک اشتر بود که در این ایام باید اینها را از خداوند متعال طلب داشته باشیم.

گلشن زاده با اشاره به اینکه عید غدیر روز نا امید شدن کفار است اظهار کرد: کفار می پنداشتند بعد از رسول گرامی اسلام دیگر کسی نیست اسلام را مدیریت کند.

وی با تاکید بر اینکه خصومت های دشمن تمام نشدنی است ادامه داد: دشمن با هر ابزاری به دنبال ضربه زدن و توقف حرکت انقلاب اسلامی است و برای مقابله با آنها باید مطالبات مقام معظم رهبری را تحقق ببخشیم.

جانشین فرماندهی سپاه روح الله استان مرکزی بیان کرد: وظیفه امروز نیروهای مسلح و در راس آنها سپاه پاسداران این است که آسیب پذیری در مقابل دشمنان را به کمتر حالت ممکن برسانند.

وی اضافه کرد: پیش روندگی ما را به این نقطه رسانده که دشمن خواب تجاوز به جمهوری اسلامی هم نمی تواند ببیند و امروز اگر پهپاد آمریکایی را ساقط می کنیم و دشمن نمی تواند اقدامی انجام دهد نتیجه قدرت بازدارندگی ماست که نتیجه زحمات نیروهای خدوم و زحمتکش نیروهای مسلح است.

گلشن زاده با اشاره به اینکه جشنواره مالک اشتر برای شناسایی بهتر فرماندهان و نیرو ها است ادامه داد: یکی از خروجی های این جشنواره سازماندهی و شناسایی هرچه بهتر نیرو ها است.

وی با بیان اینکه در جشنواره مالک اشتر صرفا گزارش دهی نباید اتفاق بیفتد بلکه باید به صورت میدانی در صحنه باشیم تا بتوان موثر واقع شویم گفت: جشنواره مالک اشتر در واقع نماد تکریم نیروی انسانی است که باید هر ساله به اهمیت آن افزوده شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات