خبرهای داغ:
معاون اجتماعی سپاه استان قزوین خبر داد:

اجرای "طرح کرامت یک" در 17 محله استان به منظور کاهش آسیب های اجتماعی

حسینیانی گفت : طرح «کرامت یک» توسط سپاه پاسداران در ۱۷ محله استان برای کاهش آسیب های اجتماعی در حوزه های مختلف بویژه مبارزه با اعتیاد اجرا می شود و ۱۶۰ هزار نفر تحت پوشش آن قرار می گیرند.
کد خبر: ۹۱۶۶۸۷۰
|
۲۸ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۶

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، سرهنگ امیرعلی حسینیانی معاون اجتماعی سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین در جلسه شورای مبارزه با مواد مخدر استان قزوین که ظهر دوشنبه در استانداری برگزار شد اظهار کرد: طرح «کرامت یک» توسط سپاه پاسداران در ۱۷ محله استان برای کاهش آسیب های اجتماعی در حوزه های مختلف بویژه مبارزه با اعتیاد اجرا می شود و ۱۶۰ هزار نفر تحت پوشش آن قرار می گیرند.

وی بیان کرد: طرح کرامت در شش مرحله با شناسایی فروشندگان و توزیع کنندگان مواد مخدر، بسترسازی برای مبارزه با اعتیاد، اقدامات فرهنگی و آگاه سازی، درمان و اقدام قضایی و صیانت با همکاری فنی و حرفه ای و اداره کار، کمیته امداد، بسیج سازندگی، در استان عملیاتی شده است.

حسینیانی افزود: طرح کرامت یک در همه شهرستانهای استان عملیاتی خواهد شد و موازی کاری هم نداریم و از همه ظرفیت ها برای کاهش آسیب های اجتماعی استفاده خواهیم کرد.

معاون اجتماعی سپاه پاسداران تصریح کرد: در همه شهرستانها فرمانداران پای کار هستند و مشارکت خوبی دارند اما در برخی مناطق مانند روستای دستک در آوج، حسن آباد کلج در شهرستان البرز، مهدیه در آبیک باید برنامه های ویژه ای داشته باشیم.

حسینیانی یادآورشد: ۴ ماموریت در آموزش و پرورش برای توانمند سازی دانش آموزان در عرصه دفاعی، سواد رسانه ای در دصتور کار قرار دارد و با تشکیل شبکه صیانت برنامه های ستاره باران در محلات اجرا خواهد شد.

وی اظهارداشت: همچنین کلنگ دو زمین چمن مصنوعی در روستای خرمن سوخته و دشتک به زمین زده خواهد شد و دو سوله در دیال آباد به سالن ورزشی تبدیل خواهد شد تا بتوانیم اوقات فراغت ساکنان را غنی سازی کنیم.

محمد نصیری سرپرست فرمانداری شهرستان البرز هم گفت: در این شهرستان در مناطق حسن آباد کلج، روستای نصرت آباد قشر های آسیب پذیر داریم که انتظار داریم با برگزاری کلاس های آموزشی زمینه آگاهی بخشی جوامع محلی مهیا شود.

وی آمادگی خود و مجموعه معاونت اجتماعی سپاه استان را برای اجرای برنامه های مبارزه با اعتیاد در این شهرستان اعلام کرد.

 

1004/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها