خبرهای داغ:
فرمانده سپاه صاحب الامر(عج)

بیانیه گام دوم را مطالعه کنیم و اجازه ندهیم فرامین رهبر انقلاب فراموش شود

سردار شاهرخی گفت: باید بیانیه گام دوم را مطالعه کنیم و اجازه ندهیم این بیانیه و صحبت های رهبری در آن به فراموشی سپرده شود چراکه گاها تدابیری که سیاست های کلی نظام بیان می شود، بعد از مدتی به فراموشی سپرده می شود؛ این فراموشی ضرر و خسارت برای کشور را به همراه دارد.
کد خبر: ۹۱۶۶۷۳۵
|
۲۸ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۱

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، سردار محمد شاهرخی در مراسم افتتاحیه ساختمان جدید ناحیه بسیج دانشجویی استان قزوین که با حضور جمعی از دانشجویان در مجتمع فرهنگی دانشجویی شهید حسن طهرانی مقدم برگزار شد، اظهار داشت: امیدواریم این مکان به نام مقدسی که نامی از شهید طهرانی مقدم در آن عنوان شده، تاسی پیدا کند و دانشجویان در راستای رسالت بزرگ تعمیق ارزش های بنیادی و اسلامی انقلاب کمک کنند.

وی افزود: عنوانی که برای این ساختمان جدید ناحیه بسیج دانشجویی درنظرگرفته شده بسیار ارزشمند است چرا که از یک شهید نام آشنا و تاثیرگذار برگرفته شده است.

فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین بیان کرد: باید بیانیه گام دوم را مطالعه کنیم و اجازه ندهیم این بیانیه و صحبت های رهبری در آن به فراموشی سپرده شود چراکه گاها تدابیری که سیاست های کلی نظام بیان می شود، بعد از مدتی به فراموشی سپرده می شود؛ این فراموشی ضرر و خسارت برای کشور را به همراه دارد.

شاهرخی اضافه کرد: تمام مشکلات کشور از جمله مشکلات اقتصادی ناشی از عدم عمل به وصیت نامه امام راحل و عدم توجه به رهنمودهای آن است.

وی اضافه کرد: منشور روحانیت امام راحل را در نظربگیریم که در این منشور، سیاست های کلی نظام را عنوان کردند؛ امروز نیز نیازمند توجه به بیانیه گام دوم انقلاب رهبری هستیم.

فرمانده سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین اضافه کرد: این بیانیه چراغ پیش روی مسئولان نظام است و برای آنها تعیین تکلیف می کند.

شاهرخی با اشاره به ویژگی های شهید طهرانی مقدمی یادآور شد: نقش شهید طهرانی مقدم در پیشرفت صنایع نظامی به ویژه موشکی انکارناپذیر است و این شهید عنوان می کند که: «موشک دیر یا زود ساخته می شود و مهم نیست و مهم این است که چگونه به آن برسیم»؛ ما باید بتوانیم فرهنگ توجه به این ویژگی را به مدیران آینده انتقال دهیم و اگر سازو کار رفتار مدیریتی این گونه شد، مسلما موفق خواهیم شد.

فرمانده سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین تصریح کرد: شهید با تمام وجود به جمله «ما می توانیم» باور داشت؛ مسئولیت آینده کشور در دست دانشجویان است و اگر به ما می توانیم باور داشته باشیم رشد خواهیم کرد.

شاهرخی ادامه داد: این همان حلقه مفقودی مدیران کشور است که نسبت به توانمندی ها و ظرفیت های داخلی باور ندارند و بخشی از مشکلات کشور نیز برگرفته از این امر است چراکه هرجا که ظرفیت های داخلی تکیه کردیم، در قله قرار گرفتیم.

وی گفت: شهید طهرانی مقدم اعتقاد داشت که در انجام امور باید به ائمه اظهار متوسل شد و ما نیز باید به این امر توجه کنیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها