معاون سازندگی سازمان بسیج دانشجویی استان بوشهر:

تربیت مدیر انقلابی در بستر اردوهای جهادی

رحیمیان گفت: تربیت دانشجوی تراز انقلاب اسلامی و مدیران جهادی و انقلابی با پایه اعتقادی و دینی قوی و آشنا به کمبودها و محرومیت های کشور در بستر اردوهای جهادی شکل می گیرد
کد خبر: ۹۱۶۶۰۵۵
|
۲۷ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۸:۱۸

بیش از ۱۲۰۰ دانشجوی بسیجی در مناطق محروم استان بوشهر خدمت رسانی می‌کنند/ تربیت مدیر انقلابی در بستر اردوهای جهادی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج ازبوشهر، علی رحیمیان معاون سازندگی بسیج دانشجویی استان بوشهر در مورد اردوهای جهادی دانشجویان استان بوشهر گفت: در تابستان امسال حدود ۴۰ اردوی جهادی در مناطق محروم و کم برخوردار استان بوشهر توسط دانشجویان بسیجی در حال برگزاری است.

معاون سازندگی سازمان بسیج دانشجویی استان بوشهر اظهار داشت: در روزهای پایانی سال گذشته با وقوع سیلاب ها در مناطق مختلف کشور، تعداد پنج گروه جهادی بسیج دانشجویی به مناطق سیل زده اعزام شدند و به خدمت رسانی پرداختند.

علی رحیمیان افزود: با شروع فصل تابستان و اتمام امتحانات، تعداد ۲۷ گروه به مناطق محروم و حاشیه ای شهرهای استان بوشهر اعزام شده و می شوند که در مجموع بیش از ۴۰ اردو در ۴۵ روستای محروم و کم برخوردار و ۱۰ نقطه از حاشیه شهرهای استان بوشهر از خدمات بسیجیان دانشجو برخوردار می شوند.

رحیمیان ادامه داد: در این اردوهای جهادی بیش از ۱۲۰۰ دانشجوی بسیجی قسمتی از تعطیلات فصل تابستان خود را در جوار مستضعفین سپری می کنند.

وی اشاره کرد: عمده خدماتی که گروه های جهادی در این مناطق انجام می دهند شامل عمرانی، فرهنگی، بهداشت و درمان، علمی و آموزشی، اقتصاد مقاومتی و اشتغال است که مجموعه های کمیته امداد، بهزیستی، آموزش و پرورش و شهرداری ها همکاری خوبی با گروه های جهادی داشته اند.

علی رحیمیان عنوان کرد: گروه های جهادی قبل از اعزام، اقدام به شناسایی منطقه هدف و استخراج مشکلات و کمبودها می‌کنند و با کمک ادارات و دستگاه‌های مربوطه، اقدام به حل و رفع مشکلات می کنند.

معاون سازندگی بسیج دانشجویی استان بوشهر تصریح کرد: پیگیری گروه های جهادی جهت رفع مشکلات مناطق محروم محدود به زمان خدمت رسانی نمی شود و بعد از پایان اردوی جهادی نیز ادامه خواهد داشت که خود باعث وحدت و انسجام بین مردم و مسئولان و دانشجویان بسیجی شده است.

وی با اشاره به رشد ظرفیت های مناطق محروم با آموزش های گروه های جهادی افزود: حضور دانشجویان در اردوهای جهادی باعث آشنایی بیشتر آنان با مشکلات و کمبودهای مناطق مختلف کشور می شود که باعث ایجاد دغدغه و حس مسئولیت دانشجویان در رفع مشکلات کشور می شود.

رحیمیان گفت: تربیت دانشجوی تراز انقلاب اسلامی و مدیران جهادی و انقلابی با پایه اعتقادی و دینی قوی و آشنا به کمبودها و محرومیت های کشور در بستر اردوهای جهادی شکل می گیرد.

پایان خبر/

ارسال نظرات