خبرهای داغ:
سردار صباغ در یادواره شهدای 33شهید زیاران:

بزرگترین تهدید کشور تهدید شناختی و معرفتی و جنگ دینی و باوری ما می باشد

سردار صباغ در یادواره شهدای 33شهید زیاران بیان کرد:بزرگترین تهدید کشور ما تهدید شناختی و معرفتی و جنگ دینی و باوری ما می باشد.
کد خبر: ۹۱۶۶۰۵۱
|
۲۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۲

 

به گزارش خبرگزاری بسیج قزوین، سردار صباغ فرمانده دانشكده امنيت دانشگاه امام حسين (ع) تهران در یادواره 33شهید شهرک زیاران که با حضور خانواده های معظم شهیدان و ایثارگران و مسئولین برگزار شد ضمن گرامیداشت دهه ولایت بیان کرد: یقینا شهدا حاضر و ناظر به اعمال ما می باشند و البته خداوند متعال نیز در قرآن کریم به این حیات جاودان و با برکت اشاره می کند و مجلس گرامیداشت مقام شهید و شهادت با مجالس دیگر فرق می کند و حضور در این مجالس نیز توفیق و دعوت می خواهد.

وی افزود: ایران باستان در طول تاریخ بارها و بارها مورد تعرض و تجاوز قرار گرفته است و همین کشور های اروپایی زمانی بزرگترین مقام کشورمان را تغییر می دادند ولی امروز به برکت خون شهدا این کشور های باید برای عبور از مرز آبی ما اجازه بگیرند.

سردار صباغ تصریح کرد: در زمانی که کشورمان درگیر جنگ با 73کشور به نیابت صدام بود ما تجهیزات خیلی کمی داشتیم و حتی سیم خاردار هم به کشور ما صادر نمی کردند و رزمندگان برای شرکت در جبهه ها یونیفرم و لباس نظامی و پوتین نداشتند و مجبور می شدند با لباس شخصی به جبهه ها اعزام شوند.

فرمانده دانشكده امنيت دانشگاه امام حسين (ع) تهران با اشاره به بزرگترین تهدید کشور بیان کرد:بزرگترین تهدید کشور ما تهدید شناختی و معرفتی و جنگ دینی و باوری ما می باشد و دشمن با تکیه بر این جبهه می خواهد تفکر دینی ما را ازبین ببرد و گروهک داعش نیز به همین جهت تشکیل شد که یک تفکر دینی افراطی باشد و بتواند الگوی جعلی دینی به جهان ارائه دهد و اسلامی را که نمونه اش در عربستان سعودی که با دلارهای نفتی مردم مظلوم را کشتار می کنند.

وی در خاتمه متذکر شد: وظیفه ی ما در قبال خون شهدا حفظ خودمان در این شرایط بی بند وباری اخلاقی و دینی است و باید با حفظ حیا و غیرت و آزادگی خودمان وظیفه خود را نسبت به شهدا انجام دهیم.

6001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها