خبرهای داغ:
در قالب برنامه های اوقات فراغت اجرایی می شود؛

بهره مندی دو هزار و 400 مددجو از اردودهای تابستانی

معاون فرهنگی کمیته امداد استان قزوین گفت: دو هزار و 400 نفر از مددجویان تحت حمایت در قالب برنامه های اوقات فراغت از برنامه های اردویی بهره مند می شوند.
کد خبر: ۹۱۶۶۰۴۴
|
۲۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۶

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، حجت الاسلام محمود مولایی در خصوص برنامه های تابستانی بیان کرد: کمیته امداد امام (ره) بنا به توان و ظرفیت های موجود برنامه هایی را برای اوقات فراغت مددجویان تحت حمایت فراهم کرده است.


وی ادامه داد: این برنامه های با رویکرد فرهنگی و آموزش تدارک دیده شده چراکه تلاش می کنیم نه تنها از استضعاف فرهنگی مددجو جلوگیری کنیم بلکه برای ارتقای زندگی آنها نیز برنامه هایی را اجرا کنیم.


معاون فرهنگی کمیته امداد استان قزوین اضافه کرد: یکی از برنامه هایی که در قالب اوقات فراغت در تابستان 98 اجرا می شود اجرا اردوهای مختلف است.


وی افزود: برای این منظور 400 نفر از دانش آموزان پس به چابکسر و گیلان اعزام خواهند شد همچنین هزار نفر از ولی نعمتان به اردوی دورن استانی و هزار نفر دیگر برای زیارت به مشهد مقدس مشرف خواهند شد.


حجت الاسلام مولایی تصریح کرد: یکی از برنامه های دیگر فرهنگی اوقات فراغت دور های سدید و وارثین است که در گیلان و مشهد مقدس برپا خواهد شد.


وی توضیح داد: این دوره ها به صورت متمرکز و بلند مدت برنامه ریزی شده و در این دوره افراد علاقمند و واجد شرایط یک دوره آموزشی و تربیتی را خواهند گذراند که در قالب شاخص هایی همچون خودباوری، ایجاد امید و نشاط، تربیت نیروهای تراز انقلابی، تقویت بصیرت افزایی، ایجاد نظام اعتقادی و اخلاقی و نیز تقویت مهارت های ذهنی و رفتاری برنامه ریزی شده است.


معاون فرهنگی کمیته امداد استان قزوین یادآورشد: تلاش می کنیم تا برجستگی و اهمیت برنامه های فرهنگ در میان برنامه های مختلف این نهاد حفظ شود چراکه بستر و قالب همه اقدامات کمیته امداد امام (ره) با فعالیت های فرهنگی مثمر ثمر و نتیجه بخش خواهد بود.

1001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها