بحث وجدال در شورا بر سر نامه استاندار مرکزی/ تاکید استاندار بر حمایت مالی از تیم های ورزشی استان در لیگ های کشوری

استاندار مرکزی در نامه ای به فلک افلاکی رئیس شورای شهر اراک و اعضای این شورا مبنی بر حمایت از تیم های ورزشی دستور صریح را صادر نمود.
کد خبر: ۹۱۶۴۴۷۱
|
۲۰ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج استان مرکزی ، علی آقازاده استاندار مرکزی در نامه ای به فلک افلاکی رئیس شورای شهر اراک و اعضای این شورا مبنی بر حمایت از تیم های ورزشی دستور صریح را صادر نمود.

وی در این نامه بیان داشته است که ؛ حمایت های مالی شهرداری اراک از تیم های ورزشی بلامانع است و شورای اسلامی کلانشهر اراک این موضوع را در اسرع وقت در دستور کار خود قرار دهد.

شفیعی شهردار اراک گفت : نامه استاندار حمایت مالی از تیم های ورزشی را مجاز دانسته ولی مشخص نکرده که از چه منبعی می توان این امر را انجام داد از سوی دیگه نیز چارچوب مشخصی برای انجام حمایت مالی تعیین نشده است.

مرادی عضو شورای شهر اراک بیان داشت : بهتر است خیلی شفاف به مردم بگوییم که داستان راه اندازی مجدد باشگاه شهرداری چیست و شورای تامین می گوید که تیم داری مجاز است اما نامه استاندار هیچگونه توضیحی درباره باشگاه داری یا تیم داری نداده است.

وی افزود  : بهتر است با مردم رو راست باشیم و مسولیت بپذیریم نه اینکه با پاسخ های نامناسب امور را متوقف کنیم.

فلک افلاکی، رییس شورای شهر اراک اظهار کرد : سوال همچنان جاری است که چرا در تمام استان ها یا شهرهای دیگر کشور شهرداری ها باشگاه‌داری می کنند اما کسی در استان مرکزی مسوولیت را نمی پذیرد.

ارسال نظرات