خبرهای داغ:

وقتی استاندار از زبان خبرنگاران سخن می گوید

در مراسم تجلیل از خبرنگار استاندار قزوین، به نمایندگی از خبرنگاران، از دنیای خبرنگاری سخن گفت
کد خبر: ۹۱۶۴۳۲۳
|
۱۹ مرداد ۱۳۹۸ - ۲۱:۰۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین عبدالمحمد زاهدی استاندار قزوین در آئین تجلیل از خبرنگاران که با حضور مسوولان کشوری و استانی در سالن اجتماعات شرکت صنعت پلاست برگزار شد با توجه به نام جلسه مبنی بر تجلیل از خبرنگاران به ایراد سخنانی از زبان خبرنگاران پرداخت.

وی با بیان اینکه خودم را از جنس رسانه ها می دانم و در زادگاهم صاحب نشریه هستم و خطاب این صحبت هایم به مدیران است،گفت: در کار رسانه سعی می کنیم صادقانه به ایفای نقش بپردازیم و ضمن طرح نقاط ضعف به طرح نقاط قوت نیز می پردازیم.

زاهدی اظهار کرد: ما خبرنگاران در کار خبری و اطلاع رسانی سعی می کنیم امانتدار باشیم و صادقانه شنیده ها و آنچه را که دیده ایم را منعکس کنیم.

استاندار قزوین عنوان کرد: ما در صورت دسترسی به اطلاعات و احوال شخصی مدیران به خاطر ماهیت کار خود، اسرار شخصی آنان را طرح نمی کنیم و همین طور از بیان مسایلی که منافع ملی را به خطر می اندازند،خودداری می کنیم.

وی اظهار داشت: البته ما هم ممکن است در انعکاس اخبار اشتباه کنیم و باید پذیرفت کار ما مشکلات و دشواری های زیادی نیز دارد.

استاتدار قزوین همچنین گفت: امروز مسابقه سرعت در خبر رسانی برقرار است و مسئولان باید حساسیت کار رسانه ها را در این بخش درک کنند که ممکن است به خاطر این موضوع دچار اشتباه شویم.

وی در ادامه گفت: ما توانمندی ها و دستاوردهای نظام و میهن خود را منعکس کرده و به توسعه استان و کشور خود می اندیشیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها