سید مرتضی علوی
سردار اکبری در آئین معارفه فرمانده سپاه سامان:
فرمانده سپاه قمربنی هاشم(ع)، سپاه را زینت نظام و ضامن امنیت کشور دانست و گفت: سپاه مظهر دفاع ملت ایران از آرمان‌های بلند خویش است.
کد خبر: ۹۱۶۳۹۰۱
|
۱۹ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۸

رسالت سپاه پاسداری از انقلاب و دستاوردهای آن است

  به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهار محال و بختیاری؛ فرمانده سپاه قمر بنی هاشم (علیه السلام) استان چهار محال و بختیاری در آیین تکریم و معارفه فرمانده سپاه شهرستان سامان گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران نه تنها در زمان امام راحل عظیم‌الشان، چنان در راه نجات میهن اسلامی ایستادگی کرد که مفتخر به مدال "اگر سپاه نبود کشور هم نبود" شد؛ بلکه در سال‌های کنونی آن‌چنان در راه خدا مجاهدت کرده، که باعث خشم و نفرت مستکبران شده است، تا جایی‌که رهبر معظم انقلاب(مدظله‌العالی) در وصف آن فرمودند: "انقلابی زیستن و انقلابی ماندن بخش مهم کارنامه‌ی سپاه است".

سر تیپ دوم پاسدار علی محمد اکبری افزود: مهمترین وظیفه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران، حفظ و حراست از دستاوردهای انقلاب اسلامی و تضمین امنیت کشور است.

وی خاطر نشان کرد:  سپاه مظهر دفاع ملت ایران از آرمان‌های بلند خویش، دژ تسخیرناپذیر ملت، زینت نظام جمهوری اسلامی، باعث عزت اسلام و ضامن امنیت کشور است، لذا بر همین اساس کسانی که سپاه پاسداران را که از بدو پیروزی انقلاب تکیه‌گاه مظلومان ایران و جهان اسلام بوده است در فهرست گروه‌های تروریستی قرار داده‌اند، باید بدانندخود، بزرگترین تروریست‌های تاریخ بشر و تروریست‌ساز و تروریست‌پرور هستند و جنایت‌های آنها در سوریه، عراق، بحرین و یمن هیچ‌گاه از خاطره‌ها محو  نمی شود .

سردار اکبری تصریح کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بر اساس رسالت پاسداری از انقلاب و دستاوردهای نهضت امام راحل، در هر عرصه‌ای که کیان و ارزش‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی به خطر افتاده، حضور پیدا کرده و اجازه دست ‌درازی به خاک وطن را به هیچ قدرتی نداده و نخواهد داد و پشتیبانی از حریم ولایت و آرمان‌های انقلاب اسلامی اساس برنامه‌های سپاه پاسداران است.

این مقام ارشد نظامی، گفت: قدرت نظامی این نیروی انقلابی و مردمی خار چشم دشمنان اسلام است، لذا استکبار جهانی ملت شریف ما و این نهاد عظیم برخاسته از ملت را هدف قرار داده است.

فرمانده سپاه قمر بنی هاشم (علیه السلام ) تصریح کرد: موفقیت های انکارناپذیر سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در انجام ماموریت‌های خطیر بویژه کمک به تقویت و پیروزی جبهه مقاومت و همچنین رویارویی با ترفندها و فتنه‌های بی شمار علیه انقلاب اسلامی، موجب استیصال دشمنان و انجام توطئه‌های بی شمار ضد این نهاد مقدس شده است، که تازه ترین آن تروریستی خواندن و اعمال تحریم‌های ناجوانمردانه علیه این مجموعه انقلابی است.

وی گفت: این دشمنی‌ها تاکنون خللی در انجام وظایف تعریف شده سپاه ایجاد نکرده است و ان شاالله از این به بعد هم نخواهد توانست خللی ایجاد کند .

در این مراسم با حضور سردار علی محمد اکبری، فرمانده سپاه قمربنی هاشم علیه السلام استان چهارمحال و بختیاری، از زحمات 5 ساله سرهنگ پاسدار مهرداد رحیمی تقدیر و سرهنگ پاسدار حسن بهرامی به عنوان فرمانده جدید ناحیه مقاومت شهرستان سامان معرفی شد.

ارسال نظرات