خبرهای داغ:

آیت‌الله عابدینی در پیامی روز خبرنگار را تبریک گفت

آیت‌الله عابدینی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین طی پیامی روز خبرنگار را تبریک گفت.
کد خبر: ۹۱۶۳۷۱۳
|
۱۷ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۵

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، آیت‌الله عابدینی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین طی پیامی روز خبرنگار را تبریک گفت که متن پیام به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

يا أَيُّهَا الَّذينَ آمَنُوا اتَّقُوا اللَّهَ وَ قُولُوا قَوْلاً سَديداً
ای اهل ایمان! از خدا پروا کنید و سخن درست و استوار گویید. (احزاب / 70)

 

پیامبران برای اینکه رسالت الهی خود را به مردم منتقل کنند از شیوه‌های رسانه‌ای استفاده می‌کردند و به همین منظور بنیانگذاران کار رسانه‌ای به شمار می‌آیند. شیوه‌ای که رسول گرامی اسلام (ص) در انتقال پیام غدیر به کار گرفتند، برای همه فعالان عرصه خبر و رسانه سرمشق و الگویی رسانه ای است. چرا که گویای اهمیت انتقال درست اخبار از نگاه پیامبر (ص) بود و همچنان اثرگذاری، تازگی و ماندگاری آن را مشاهده می‌کنیم.

 

رسالت رسانه‌ها در جامعه دینی همان رسالت انبیاء و ائمه اطهار (علیهم السلام) است. دعوت به توحید، عبادت، عدالت، ولایت، اقامه نماز، امیدبخشی، ظلم ستیزی، حق‌طلبی و حمایت از مظلوم برجسته‌ترین رسالت‌ انبیاء و ائمه اطهار (ع) بود و باید رسانه‌ها نیز این اصول را در اولویت کار خود قرار دهند.

 

یاد شهید صارمی و دیگر شهیدان عرصه رسانه همچون شهید آوینی را گرامی می‌دارم و روز خبرنگار را به همه اصحاب رسانه و خبرنگاران عزیز تبریک می‌گویم و از زحمات شما در راستای اعتلای آرمان‌های انقلاب اسلامی قدردانی می‌کنم.

عبدالکریم عابدینی
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین

1001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها