خبرهای داغ:
مدیرکل راه و شهرسازی استان قزوین

تحقق ۷۲ درصدی تعهدات راه وشهرسازی قزوین در طرح ساماندهی امامزاده حسین(ع)

حق لطفی گفت: راه و شهرسازی ۷۲ درصد از تعهدات خود را در طرح ساماندهی امامزاده حسین (ع) انجام داده است.
کد خبر: ۹۱۶۲۹۳۳
|
۱۵ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۹

مسعود حق لطفی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین بیان کرد: راه و شهرسازی تا کنون ۲۲۰ میلیارد ریال، معادل ۷۲ درصد برای طرح ساماندهی امامزاده حسین (ع) هزینه کرده و در این خصوص با استناد به صورتجلسه اداره کل دفتر فنی، امور عمرانی، حمل و نقل و ترافیک استانداری قزوین، از طرفین قرارداد پیشتر است.

وی گفت: کل تعهدات راه و شهرسازی از تفاهم نامه منعقده میان استانداری، راه و شهرسازی، شهرداری قزوین، میراث فرهنگی و اداره کل اوقاف، ۳۰ میلیارد تومان بوده که با استناد به صورتجلسه کارگروه وقف با موضوع ساماندهی امامزاده حسین (ع) در هفتم مردادماه امسال و همچنین گزارش کارگزار پروژه، تاکنون ۲۲۰ میلیارد ریال، معادل ۷۲ درصد از سهم خود تملک داشته و در این خصوص از همه طرفین قرارداد پیشتر است.

حق لطفی اضافه کرد: راه و شهرسازی همچنین آمادگی دارد که در صورت ارایه اسناد از سوی شهرداری، ۸ قطعه زمین دیگر به آن ها واگذار کرده و کل تعهدات خود را به فرجام رساند.

مدیرکل راه و شهرسازی در ادامه عنوان کرد: با توجه به تاکید معاون عمرانی استانداری قزوین مقرر شده بود که تا سال ۹۷ دستگاه های مرتبط با طرح امامزاده حسین (ع) تا میزان ۶۰ درصد از تملکات خود را عملی نمایند که در این خصوص راه و شهرسازی تا پایان ۹۷، بالغ بر ۶۲ درصد از تعهد خود را واگذار نمود.

دبیر ستاد بازآفرینی استان افزود: با توجه به پیگیری های انجام شده در اداره کل و همراهی وزارت راه و شهرسازی در حوزه های سازمان ملی زمین و مسکن و شرکت بازآفرینی شهری ایران و با استناد به گزارش کارگزار پروژه در سال ۹۸ نیز تملکات خود را ۷۲ درصد رسانده ایم.

حق لطفی در پایان خاطرنشان کرد: اداره کل راه و شهرسازی همچنان پای کار است و همه تلاش خود را برای به سرانجام رساندن پروژه ساماندهی امامزاده حسین (ع) به کار خواهد گرفت که البته این مهم، مستلزم تلاش و همراهی همه دستگاه های طرف قرارداد می باشد که در غیر اینصورت پیشرفت پروژه مطلوب نبوده و مردم و اهالی منطقه متضرر خواهند شد.

 

1010/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها