خبرهای داغ:
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان:

خبرنگاران در انعکاس خبر، نقد و تحلیل کارشناسانه داشته باشند

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان با بیان اینکه باید رسم امانتداری را رعایت کنیم، گفت: خبرنگاران در انعکاس خبر، نقد و تحلیل کارشناسانه داشته باشند.
کد خبر: ۹۱۶۱۹۳۹
|
۱۲ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۶

خبرنگاران در انعکاس خبر، نقد و تحلیل کارشناسانه داشته باشندبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، احمدرضا احسانی در دیدار خبرنگاران با امام جمعه همدان ضمن تبریک هفته خبرنگار اظهار کرد: در رویکرد جدید اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی برنامه محوری مبنای کار بوده و در بحث ارتباطات چه در حوزه اداری و چه در حوزه مطبوعات، مشارکت و گرفتن مشاوره از مهمترین رویکردها است.

وی با بیان اینکه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی در حوزه توسعه فرهنگی و همه جانبه استان یار و یاور همه مجموعه‌ها است، خاطرنشان کرد: چشم بینا و گوش شنوای ما در استان اصحاب رسانه هستند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان گفت: ما وظیفه داریم در شرایط کاملاً برابر و منصفانه بدون نگاه و گرایش سیاسی شرایط مساوی و عادلانه برای همه گروه‌ها و رسانه‌های مکتوب و مجازی فراهم کنیم.

وی یادآور شد: اخلاق محوری نیاز به تعهد و توضیح ندارد و رسم امانتداری را باید رعایت کنیم و خبرنگاران در انعکاس خبر، نقد و تحلیل کارشناسانه داشته باشند.

احسانی در ادامه افزود: نقد را از حوزه فرهنگ و هنر و از اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شروع کنیم چرا که کمک می‌کند با هم پیش برویم و نقاط ضعف خود را بشناسیم و جا بیفتد که خبرنگار و رسانه آن رسالت اصلی خود را در زمینه‌های مختلف پیش ببرد و از تحلیل‌ها به صورت فصلی استفاده کنیم.

وی ابراز داشت: همه گروه‌ها در زیر چتر حمایتی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هستند و ما موظف به حمایت هستیم و تا جایی که امکانات اجازه بدهد از همه حمایت می‌کنیم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان عنوان کرد: رویکرد به این سمت خواهد رفت که با همفکری به جایی برسیم که بتوانیم کارهای جدیدی را در حوزه فرهنگ و ارشاد اسلامی قرار دهیم.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات