خبرهای داغ:
مدیرعامل خانه مطبوعات استان همدان خبر داد
مدیرعامل خانه مطبوعات استان همدان از آغاز برنامه‌های هفته خبرنگار از 11 مرداد ماه در همدان خبر داد.
کد خبر: ۹۱۶۰۹۹۹
|
۰۸ مرداد ۱۳۹۸ - ۲۳:۳۳

آغاز برنامه‌های هفته خبرنگار در همدانبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، مهرداد حمزه با اشاره به برنامه‌ریزی‌های انجام شده ویژه بزرگداشت هفته خبرنگار در استان همدان اظهار داشت: برنامه‌های این هفته از یازدهم مردادماه آغاز و تا ۲۴ مردادماه ادامه خواهد داشت.

وی با بیان اینکه برنامه‌های هفته خبرنگار با حضور اصحاب رسانه در مراسم عبادی سیاسی نمازجمعه و همایش پیاده‌روی خانوادگی خبرنگاران روز جمعه ۱۱ مرداد ماه آغاز خواهد شد، گفت: دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان نیز در برنامه‌ها دیده شده است.

مدیرعامل خانه مطبوعات استان همدان با اشاره به پیش‌بینی برگزاری مسابقات ورزشی ویژه خبرنگاران خانم و آقا عنوان کرد: مسابقات طناب‌کشی، دارت، دان پلان(هفت سنگ) و پرتاب حلقه برگزار خواهد شد.

وی همچنین از برگزاری جنگ شادی با همکاری سازمان فرهنگی، اجتماعی شهرداری همدان خبر داد و گفت: برگزاری آزمون مسابقه کتابخوانی با محوریت کتاب «پوشش خبری» نیز مد نظر قراردارد.

حمزه با بیان اینکه مراسم اصلی روز خبرنگار چهارشنبه هفته آینده با حضور استاندار همدان و مدیران استان و مسئولان روابط عمومی ادارات در سالن شهدای استانداری همدان برگزار خواهد شد، گفت: اردوی یک روزه خبرنگاران استان همدان نیز از برنامه‌های هفته خبرنگار در سال جاری خواهد بود.

وی همچنین به عطرافشانی گلزار شهدا در روز هفدهم مرداد ماه اشاره کرد و گفت: برگزاری دوره آموزشی بازآموزی مصاحبه با حضور استاد فریدون صدیقی نیز مد نظر قرار دارد.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات