دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر استان گیلان:

رسانه ها در مقابل مدیران متخلف بایستند

دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر استان گیلان با اشاره به اینکه رسانه‌ها در مقابل مدیران متخلف بایستند گفت: رسانه ها مدیران متخلف را تحریم کنند و تریبون را در اختیار اینگونه افراد قرار ندهند.
کد خبر: ۹۱۶۰۶۴۶
|
۰۷ مرداد ۱۳۹۸ - ۲۰:۵۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از رشت، حسن کربلایی پیش از ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه در رشت اظهار داشت: امروز فریضه امر به معروف و نهی از منکر به فراموشی سپرده شده است.

دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر استان گیلان با بیان اینکه جهاد در راه خدا در مقابل امر به معروف و نهی از منکر مانند قطره‌ای در مقابل اقیانوس‌ها است گفت: امر به معروف و نهی از منکر متعلق به تمامی دوران‌ها است.

کربلایی با اشاره به اینکه امر به معروف و نهی از منکر دستور و فرمان الهی است تصریح کرد: تمامی ادارات شورای امر به معروف و نهی از منکر دارند و موظف هستند این فرمان الهی را در ادارات اجرایی کنند.

وی با بیان اینکه برخی از نمایندگان مجلس برای حضور مدیران مورد علاقه خود در ادارات تلاش می‌کنند گفت: همین امر سبب شده است تا ادارات کارایی لازم خود را نداشته و سبب تخریب وجهه دستگا‌ه‌های استان شود.

دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر استان گیلان با اشاره به اینکه رسانه‌ها باید در مقابل مدیران متخلف بایستند تصریح کرد: رسانه‌ها مدیران متخلف را تحریم کنند و تریبون را در اختیار اینگونه افراد قرار ندهند.

کربلایی با بیان اینکه جلسه ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان‌ها به زودی راه اندازی می‌شود عنوان داشت: اولین جلسه شورای امر به معروف و نهی از منکر استان گیلان بعد از سه سال و نیم در استان برگزار شد.

انتهای پیام/
ارسال نظرات
آخرین اخبار