خبرهای داغ:
حسین رحیمی-ناحیه بسیج دانشجویی
برگزاری یازدهمین دوره خط امام

یازدهمین دوره خط امام اصفهان در نجف‌آباد برگزار می‌شود

مهدی یادگاری از برگزاری یازدهمین دوره خط امام در دانشگاه آزاد نجف آباد خبر داد و گفت: این دوره از سوم مرداد تا یازدهم این ماه برگزار می‌شود.
کد خبر: ۹۱۵۹۱۳۰
|
۰۲ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۷:۲۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از ناحیه بسیج دانشجویی مهدی یادگاری، مسئول تعلیم و تربیت ناحیه بسیج دانشجویی اصفهان در گفتگویی از برگزاری یازدهمین دوره خط امام در دانشگاه آزاد نجف آباد خبر داد و گفت: این دوره از سوم مرداد تا یازدهم این ماه برگزار می‌شود.


یادگاری با بیان اینکه در این دوره ۳۰۰ نفر از دانشجویان دختر و پسر دانشگاه‌های اصفهان حضور دارند، افزود: دوره خط امام اصفهان در 2 بخش معرفتی و تشکیلاتی برگزار می‌شود. 

مسئول تعلیم و تربیت ناحیه بسیج دانشجویی اصفهان ادامه داد: در بخش معرفتی این دوره، با هدف تبیین منظومه فکری امام خمینی (ره) و رهبر انقلاب برنامه ریزی شده، موضوعاتی مانند طرح کلی اندیشه اسلامی، انسان ۲۵۰ ساله، مکتب سیاسی اسلام، بیانیه گام دوم انقلاب و تدبر در قرآن مطرح می‌شود. 


وی با بیان اینکه در این دوره اساتیدی از قم و تهران دعوت شده‌اند، گفت: در بخش تشکیلاتی این دوره نیز موضوعاتی مانند اصول کار تشکیلاتی، اخلاق تشکیلاتی، جذب و کادرسازی، رسالت زن مسلمان، مطالبه گری و مباحث اقتصاد مقاومتی به بحث و گفتگو گذاشته می‌شود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار