خبرهای داغ:
فرمانده سپاه اسدآباد:

شهدای «قله شنام» با اعتقاد قلبی قوی و ایمان راسخ پا به جبهه حق علیه باطل گذاشتند

فرمانده سپاه اسدآباد گفت: شهدای «قله شنام» با یک اعتقاد قلبی قوی و ایمان راسخ پا به جبهه حق علیه باطل گذاشتند و فرمان حضرت امام(ره) را روی چشم گذاشتند و علیه جبهه باطل جنگیدند.
کد خبر: ۹۱۵۹۱۲۹
|
۰۲ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۱

شهدای «قله شنام» با اعتقاد قلبی قوی و ایمان راسخ پا به جبهه حق علیه باطل گذاشتندسرهنگ امید علی الیاسی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در اسدآباد اظهار داشت: «شنام» نام قله‌ای در خاک عراق و در نزدیکی مرز کردستان ایران با کردستان عراق است و بلندای شنام مسلط بر دشت حلبچه عراق بوده و شهر حلبچه به خوبی قابل رویت است.

وی افزود: شهید «حاج احمد متوسلیان» برای اولین بار در تیر ماه ۱۳۶۰ عملیات برون مرزی را در منطقه «شنام» انجام داد.

فرمانده سپاه ناحیه اسدآباد ابراز داشت: در این عملیات پنج تن از دانش‌آموزان شهرستان اسدآباد به نام‌های شهید «بیژن شفیعی»، شهید «خسرو آزرمی»، شهید «محمد ورمزیار»، شهید «محمدرضا فروتن» و شهید «محمد همایی رشید» حضور داشتند که همگی آنها به درجه رفیع شهادت نائل آمدند و فقط پیکر شهید گرانقدر «بیژن شفیعی» به آغوش خانواده و دیار سید جمال بازگشت و پیکر چهار شهید دیگر هنوز در بلندای «قله شنام» آرمیده است.

وی گفت: پیام این پنج شهید والامقام که با یک اعتقاد قلبی قوی و ایمان راسخ پا به جبهه حق علیه باطل گذاشتند و فرمان حضرت امام(ره) را روی چشم گذاشتند و علیه جبهه باطل جنگیدند، این است که در همه دوران‌ها و عصرها «علی اکبر»ها و «قاسم»هایی هستند که جانانه جان خویش را فدای قرآن، دین و اسلام کنند و نگذارند حتی یک لحظه پیام امام عصر روی زمین بماند.

الیاسی تصریح کرد: مقتدای این ۵ شهید عزیز و شهیدان دانش‌آموز دیگر به خصوص جوانان مومن، متدین و انقلابی امروزه ما، حضرت علی اکبر(ع) و حضرت قاسم(ع) هستند که قیام عظیم عاشورایی را آفریدند و تا ابد حق را بر زور و زر پیروز کردند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات