مسئول قرارگاه فضای مجازی بسیج استان بوشهر:

لشکر سایبری انقلاب اسلامی تهدیدها را به فرصت تبدیل می کند

مسئول قرارگاه فضای مجازی بسیج استان بوشهر گفت: امروز بستر فضای مجازی تهدیدی است که با ساماندهی لشکر سایبری انقلاب اسلامی به فرصت تبدیل می شود.
کد خبر: ۹۱۵۹۰۸۶
|
۰۲ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۹

 به گزارش خبرگزاری بسیج از تنگستان، فرزاد سیمی در جمع بسیجیان فعال فضای مجازی تنگستان گفت: دشمنان قسم خورده انقلاب اسلامی  با تلاش مضاعف  و استفاده از تمام ظرفیت برای ضربه زدن به اعتقادات و ایجاد چالش، ابهام و تخریب در باور جوانان و در مقابله  با نظام مقدس ما  از هیچ کوششی دریغ نمی کنند.

وی افزود: امروز در بسر فضا مجازی  باید بصورت هدفمند و سازماندهی شده وارد شد  و این نیاز جبهه انقلاب است.

سیمی تصریح کرد: بسیج در راستای حضور موثر در بستر فضای مجازی  در یک کار گسترده و هدفمند شبکه مردمی سایبری انقلاب اسلامی را تشکیل داده  و می رود تا در بزنگاه ها و موارد مورد نیاز انقلاب  و در راستای حفظ نظام و مقابله با دشمنان  به بهترین وج ممکن عمل کند.

وی اظهار داشت: امروز بسیاری از نرم افزاهای شبکه های اجتماعی خارجی مکانی برای جولانگاه دشمنان علیه انقلاب اسلامی تبدیل شده اند و دشمن بصورت لحظه و آنی در جهت تخریب نظام مقدس ما از تلاش دست بر نمی دارد و حضور پر شور جبهه مردمی سایبری انقلاب اسلامی  با تکیه بر حرکت منسجم و یکپارچه می تواند سدی در برابر دسیسه های شوم آنها باشد.

مسئول قرارگاه فضای مجازی بسیج استان بوشهر خاطر نشان کرد: امروز باید مدیریت فضای مجازی کشور با حضور موثر جبهه سایبری انقلاب  به دستان جوانان مومن و انقلابی باشد و نگذاریم نا اهلان و دشمنان در این بستر حرفی برای گفتن داشته باشند.

ارسال نظرات