خبرهای داغ:

نیروی انتظامی اقتدار امنیت است

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از کشف چهار محموله لوازم خانگی وسیگار قاچاق به ارزش یک میلیارد و 500میلیون ریال در شهرستان اسلام آبادغرب خبر داد.
کد خبر: ۹۱۵۸۸۶۸
|
۰۱ مرداد ۱۳۹۸ - ۲۳:۰۰
به گزارش خبرگزاری  بسیج  از کرمانشاه، سردار علی‌اکبر جاویدان پیش از ظهر امروز در جمع اصحاب رسانه، اظهار داشت: ماموران پاسگاه‌های انتظامی هرسم و کله جوب اسلام‌آباد غرب حین گشتزنی در حوزه استحفاظی خود به سه دستگاه وانت‌نیسان پلاک مخدوش مشکوک و برای بازرسی آن‌ها را متوقف کردند.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه ادامه داد: ماموران پاسگاه روستای هرسم در بازرسی‌های انجام داده از 2 خودروی توقیفی، موفق به کشف پنج دستگاه لباسشویی، چهار دستگاه کولرگازی و یک دستگاه یخچال ساید و ماموران پاسگاه کله‌جوب نیز موفق به کشف 2 دستگاه ماشین لباسشویی و یک دستگاه یخچال ساید قاچاق شدند.

وی خاطرنشان کرد: ماموران پلیس امنیت عمومی شهرستان اسلام‌آباد غرب همچنین با انجام کارهای اطلاعاتی یک انبار قاچاق دخانیات را شناسایی و در بازرسی از آن 30 هزار نخ سیگار کشف کردند.

جاویدان، ارزش محموله‌های قاچاق کشف شده طبق نظر کارشناسان را یک‌میلیارد و 500 میلیون ریال عنوان کرد.

رئیس پلیس استان کرمانشاه همچنین با اشاره به توقیف سه دستگاه خودرو و پلمب یک انباری، از دستگیری چهار متهم در این رابطه و معرفی آن‌ها به دستگاه قضائی برای سیر مراحل قانونی و صدور احکام لازم خبر داد.

 

ارسال نظرات