خبرهای داغ:
استاندار قزوین

صدور بیمه نامه منازل روستایی تا یکماه آینده

زاهدی گفت: تا یکماه آینده بیمه نامه کلیه واحدهای روستایی استان صادر می شود
کد خبر: ۹۱۵۸۸۱۴
|
۰۱ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۸:۵۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین، عبدالمحمد زاهدی روز سه شنبه در حاشیه نشست امضای تفاهم نامه بیمه حوادث اماکن روستایی که با بیمه میهن امضا شد بیان کرد: فرهنگ بیمه هنوز بین مردم به ویژه در سطح روستاها جا نیافتاده و برای فرهنگ سازی این امر، رسانه ها می توانند نقش موثری داشته باشند.

وی گفت: با افزایش و نهادینه سازی این فرهنگ باید به تدریج به سمتی حرکت کنیم که کمک های دولتی کاهش یافته و مردم روی پای خود بایستند.

وی اضافه کرد: قزوین از نظر وقوع حوادث از استان هایی است که تقریباً تمام حوادث طبیعی مانند سیل و زلزله و تندباد در آن قابل وقوع است و باید برای کنترل خسارت های ناشی از این حوادث بیشتر تلاش شود.

استاندار قزوین عنوان کرد: سیل امسال خسارتهای زیادی به اماکن روستایی و تاسیسات استان وارد کرد که ضرورت استفاده از بیمه را برای ما بیش از پیش نمایان می کند و استان قزوین جزو استانهایی است که با تعامل توانستیم این طرح را اجرایی نماییم چرا که پیش از این، طرح بیمه منازل روستایی در استان اجرا نشده بود.

زاهدی افزود: اجرای طرح منازل روستایی در جهت بیمه منازل روستایی برای 50 هزار خانوار روستایی که پیش بینی می شود این میزان به هفتاد هزار نفر نیز برسد که طرحی قابل تقدیر بوده و امیدواریم بتواند در کنار حمایت از روستاییان، به تقویت فرهنگ بیمه در بین مردم کمک کند.

وی اضافه کرد: تا یکماه آینده بیمه نامه کلیه واحدهای روستایی استان صادر می شود و مزیت این طرح این است که برای برای تک تک اماکن مسکونی به طور مجزا یک بیمه نامه صادر می شود.

 

۱۰۱۰/پ۳۰/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها