خبرهای داغ:
معاون سیاسی سپاه حضرت صاحب الامر (عج) استان قزوین

گفتمان مقاومت، گفتمان اصلی ایران اسلامی است

پویامنش گفت: اسلامی که قرار است توسط ایران به کل دنیا صادر شود اسلام عزت و اقتدار، اسلام عدالت و گفتمان است نه اسلامی که در جریان سقیفه برایش تصمیم گیری کردند.
کد خبر: ۹۱۵۷۰۸۰
|
۲۶ تير ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین، دکتر الماس پویامنش معاون سیاسی سپاه حضرت صاحب الامر (عج) استان قزوین در همایش سیاسی یک روزه در جمع فرماندهان و کارکنان قرارگاه عملیاتی لشکر 16 زرهی و تیپ 116 شهید صفوی قزوین که در سالن 29 فروردین این قرارگاه در حال برگزاری است با اشاره به آرمان های انقلاب اسلامی گفت: گفتمان مقاومت گفتمان اصلی ایران اسلامی است و اسلامی که در ایران تحت لوای ولایت فقیه است با اسلام آمریکایی موجود در عربستان تفاوت دارد.
وی به ویژگی های اسلام ناب محمدی عرضه شده توسط ایران اشاره کرد و افزود: اسلامی که قرار است توسط ایران به کل دنیا صادر شود اسلام عزت و اقتدار، اسلام عدالت و گفتمان است نه اسلامی که در جریان سقیفه برایش تصمیم گیری کردند.

پویا منش در ادامه سخنان به تشریح اصول اساسی گفتمان مقاومت پرداخت و خاطرنشان ساخت: اصل خودباوری و عزت ملی، اصل بی اعتمادی به دشمن بر مبنای نفی سلطه و اصل قدرت افزایی از اصول اساسی گفتمان مقاومت است.
معاون سیاسی سپاه صاحب الامر استان قزوین بیان کرد: قدرت اصلی انقلاب اسلامی ملت بزرگ ایران و قدرت دفاعی موشکی ماست.
وی با اشاره به سقوط پهباد جاسوسی آمریکا افزود: امروز ما صلابت و اقتدار نیروهای مسلح ایران را در سطح جهان شاهد هستیم.

معاون سیاسی سپاه حضرت صاحب الامر (عج) استان قزوین به راهکار مقابله با تحریم های دشمنان اشاره کرد و افزود: همانند فرماندهان دوران دفاع مقدس و جنگ تحمیلی، امروزه به فرماندهان جنگ تحریمی نیاز داریم و تکیه بر توان داخلی و استفاده از ظرفیت های داخلی و پیاده سازی اقتصاد مقاومتی راهکار اساسی مقابله با تحریم های دشمنان است.
وی یادآور شد: استکبار جهانی و آمریکایی ها امروز از گفتمان مقاومت ارائه شده توسط ایران اسلامی وحشت دارد و در مقابل گفتمان مقاومت، دیپلماسی التماس را در پیش گرفته اند.
معاون سیاسی سپاه صاحب الامر (عج) در پایان سخنانش به انتخابات پبش رو اشاره کرد و خاطرنشان ساخت: امروز دشمن قصد دارد به صندوق های رای آسیب بزند و ما وظیفه داریم قدرت اجتماعی و فرهنگی خود را همانند قدرت دفاعی مان بالا ببریم.

1010/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها