دانشجوی نخبه بسیجی استان مرکزی تأکید کرد:

طرح ولایت دانشگاه انسان سازی و انسان شناسی است/ ایجاد جهش انقلابی در دانشجویان از اهداف طرح ولایت

یک دانشجوی شرکت کننده در طرح ولایت کشوری گفت: استارت دغدغه مندی دانشجویان و جهش برای عملیاتی کردن آنها در طرح ولایت زده می شود و باید به آن توجه شود.
کد خبر: ۹۱۵۷۰۲۳
|
۲۶ تير ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۴

ایمان خجسته از بسیجیان نخبه استان مرکزی و دانشجوی شرکت کننده در طرح ولایت کشوری در گفتگویی اختصاصی با خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ با اشاره به اینکه طرح ولایت ظرفیت ها و پتانسیل های زیادی را در دانشجویان ایجاد میکند گفت: آنچیزی که از نظر بنده در طرح ولایت بسیار چشمگیر است نحوه تدریس در دوره است که متأسفانه در سیستم آموزشی دانشگاه ها به آن توجه نشده است.

خجسته راه اندازی مباحثات و مناظرات دانشجویی و اساتید را از مهمترین مزیت های طرح ولایت دانست و افزود: از مهمترین مطالبات مقام معظم رهبری از دانشگاهیان ایجاد کرسی های آزاد اندیشی است و لذا طرح ولایت این موضوع را عملیاتی می کند و باعث می شود مطالب با محتوای سنگین به طور برجسته ای در ذهن ها ماندگار شوند.

بسیجی نخبه استان مرکزی پرداختن به موضوعات دانشگاهی از جمله ایجاد دانشگاه اسلامی در جامعه را از دیگر مزیت های طرح خواند و گفت: این محفل صمیمی و البته پرمحتوا که توسط جمعی از دانشجویان انقلابی ایجاد می شود یک ظرفیت عظیم برای رفع موانع در دانشگاه ها برای ایجاد دانشگاهی در تراز انقلاب اسلامی را ایجاد می کند و نباید از آن غفلت کرد.

وی با بیان اینکه دشمن شناسی از مهمترین مسائلی است که در طرح به آن پرداخته می شود افزود: طرح ولایت آنچنان پخته و عمق محتوایی دارد که همه نیازهای لازم برای یک جوان امروزی را تأمین می کند و حال که توفیقمان شده در اینجا حضور پیدا کنیم باید نهایت استفاده از این فضا را ببریم.

دانشجوی شرکت کننده در طرح ولایت ایجاد جهشی انقلابی در بین دانشجویان را از مهمترین اهداف طرح ولایت دانست و تصریح کرد: استارت دغدغه مندی دانشجویان و جهش برای عملیاتی کردن آنها در این طرح زده می شود و دانشجویان پس از اینکه به شهر خود بازگردند می توانند کارهای خودجوش فرهنگی و معرفتی را در دانشگاه ها و حتی شهر خود راه بیندازند.

خجسته در پایان خاطر نشان کرد: طرح ولایت یک دانشگاه انسان سازی و انسان شناسی است که باید همواره تقویت شود و مسئولین به جای کارهای بی محتوای فرهنگی باید تربیت نیروی تراز انقلاب اسلامی را در دستور کار خود بگذارند.

انتهای پیام/ 

ارسال نظرات