خبرهای داغ:
صورت گرفت:

بازدید مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین از مقر پایگاه های رزمندگان تیپ 82 در شمالغرب کشور

حجت الاسلام معبودی در دو روز متوالی از مقر پایگاه های رزمندگان تیپ 82 صاحب الامر (عج) در شمالغرب کشور بازدید کرد و در چریان برنامه های آنان قرارگرفت .
کد خبر: ۹۱۵۵۷۵۸
|
۲۲ تير ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۰

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین ، حجت الاسلام معبودی در دو روز متوالی از مقر پایگاه های رزمندگان تیپ 82 صاحب الامر (عج) در شمالغرب کشور بازدید کرد ودر چریان برنامه های آنان قرارگرفت .

وی در جمع رزمندگان تیپ 82 سپاه صاحب الامر(عج) بیان داشت : کار شما یعنی مراقبت از مرزها کار بسیار ارزشمند است ، این سختی ها ، عزت و امنیت برای مردم ایران می آورد لذا مردم ایران باید قدردان زحمات و جانفشانی های شما باشند .

معبودی ادامه داد : ملت ایران با جهاد در راه خدا دشمن را تحقیر کرد و همه کسانی که می خواستند ملت ایران را تحقیر کنند خودشان تحقیر شذند و این به خاطر جهاد و مجاهدت شما می باشد .

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین افزود : استکبار جهانی و در راس آن آمریکا از زمان پیروزی انقلاب اسلامی با انواع توطئه ها و تحریم های به دنبال شکست و به زانو در آوردن مردم غیور ایران اسلامی است اما تاکنون نتوانسته است و این ملت با وجود همه مشکلات به خصوص امشکلات قتصادی ایستاده است و در حال پیشرفت است و این به خاطر این است مردم جهاد و مجاهدت در راه خدا را بزرکترین سرمایه خود می دانند و به آن اعتقاد دارند .

وی ادامه داد : امروز آمریکا ضعیف شده است و انقلاب اسلامی از هر زمانی قوی تر است و حضور و نفوذ ایران در منطقه برای همه کشورها آشکار است و استکبار می داند هیچ کاری در منطقه بدون دخالت دادن ایران اسلامی محقق نمی شود .

حجت الاسلام معبودی در پایان سخنانش بیان کرد : برای آزادی سازی این مناطق که شما حضور دارید خونهای زیادی ریخته شده است لذا حضور شما در این مناطق باعث هدر رفتن این خونها نمی شود .

8001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها